וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמכור את מכבי נתניה בקיץ"

ניר איסקוב

17.3.2006 / 17:19

דב לנד, מבעלי הקבוצה, לא מתרגש מכישלון העיסקה האחרונה. האוהדים ממשיכים למחות נגד אלון. הפועל פ"ת: גל כהן כשיר

הפועל פ"ת, שבשבוע שעבר איבדה בשלומיאליות 2 נקודות חשובות מול מכבי ת"א, תתייצב מחר (שישי, 15.30, שידור ישיר בספורט 5 פלוס) למשחק חוץ מול מכבי נתניה, שמעשית הבטיחה את הישארותה בליגה.

גל כהן, שלא התאמן השבוע באופן סדיר, ערך היום (חמישי) אימון מלא, וימשיך לפתוח בהרכב במקום איגור ג'יזאלוב הפצוע. שמעון אבוחצירא, שהוחלף בשבוע שעבר כבר בדקה ה-36, יאבד את מקומו לטובת אחד מהשניים, אלנתן סלמי או ארז אליאב, ששב מהרחקה. ספסולו של אבוחצירא צפוי להיות השינוי היחיד שיבצע המאמן ניר לוין, לעומת המפגש מול מכבי ת"א. פ"ת מרוחקת ארבע נקודות בלבד מבני סכנין, המדורגת לפני אחרונה, ובסיום המשחק האחרון התבטא לוין כי "השחקנים לא מודעים למצב".

"נקווה מאוד שהפעם זה יהיה אחרת", אמר מנור חסן. "אנחנו מודעים לעובדה שאנחנו בבוץ, ואנחנו מאוד רוצים להוציא את העגלה משם. בכל משחק אנחנו שואפים לקחת 3 נקודות, אבל מנגד יש יריבה. מי שתהיה יותר נחושה ועיקשת, תנצח. נתניה היא קבוצה במומנטום טוב, ויש לה רק מה להרוויח. יותר קל לה לשחק, לעומתנו, עם המצב בתחתית והלחץ, אבל נקווה שיהיה בסדר".

הרכב משוער: סילביה צ'אבלינה, אורי אוזן, זאב חיימוביץ', גל כהן, דאליבור ויסקוביץ', גיא שמיר, רביד גזל, מנור חסן, יוסי שבחון, ארז אליאב (אלנתן סלמי), טוטו תמוז.

סגל מלא לראובן עטר

נתניה מצדה מגיעה להתמודדות לאחר שני ניצחונות רצופים, שהקנו לה טווח ביטחון משמעותי של 11 נקודות מסכנין. לפתע, הקבוצה של ראובן עטר מוצאת עצמה במרחק של 4 נקודות בלבד מבני יהודה, המדורגת במקום הרביעי, שעשוי להוביל להשתתפות בגביע אופ"א בעונה הקרובה.

אבל למרות ההצלחה של הקבוצה על הדשא, עסקה נוספת לרכישת המועדון, התפוצצה, וחוסר הוודאות לגבי העונה הבאה נמשך.
אחד הבעלים, דב לנד, מנסה להרגיע: "אני בכלל לא הייתי בסוד המגעים עם ג'וזף אלישייב, אז מבחינתי, כמו שזה עלה, ככה זה ירד. אל דאגה, אנחנו נמכור את מכבי נתניה בקיץ". דובר הקבוצה, רועי דניאל, הסתפק בתגובה לאקונית: "מניסיון העבר הלא רחוק, אנחנו לא ננהל מו"מ דרך התקשורת, וכל מה שנוגע לעסקה הזו יישאר בינינו לבין הרוכשים המיועדים".

חוג אוהדי הקבוצה מתכוון להמשיך במנהגו ממשחקי הבית האחרונים, להפגין מחוץ לאצטדיון נגד המשך פעילותו של נשיא המועדון, אשר אלון, ולנסות לשכנע את באי הקופות שלא להיכנס למשחק.

דניאל אמר בתגובה: "מי שרואה את עצמו כאוהד אמיתי של הקבוצה, מבין שהנוכחות שלו ביציע חשובה, ואני מבין שהרוב הגדול של האוהדים ייכנס ויעודד. החרם שמנסים לעשות קומץ קטן של אוהדים פוגע קודם כל בקבוצה ובהישגיה, וכמובן גם בהנהלה. הדרך שהם הולכים על פיה כדי להשיג את מטרתם, היא לא נכונה, לא טובה ולא תוביל לאותה מטרה". ילדים עד גיל 13 שיגיעו עם חולצות צהובות יזכו לכניסה חופשית, כמו גם נשים.

המאמן ראובן עטר, ייהנה מחר מסגל מלא, כולל טל בנין, שמתאושש מפציעה, ופפי קימוטו, שנחת הלילה בארץ, ונטל חלק באימון היום. נראה כי עטר יחזור להרכב הקלאסי של הקבוצה, עם מערך של
4-5-1.

ישראל זויטי אמר לקראת המשחק: "המטרה שלנו היא להתקדם כמה שיותר במעלה הטבלה, ולא להיתקע. הפועל פ"ת קבוצה טובה, המצב שלהם לא נעים, והם יבואו להילחם. לדעתי, זו קבוצה טובה שנקלעה למיקום שלא מתאים לה. אף פעם לא היה לנו קל איתם. אנחנו לא מתייחסים לרכישת הקבוצה, והראש שלנו רק בכדורגל. אנחנו נמצאים במומנטום טוב, הולכים הכי גבוה שאפשר".

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, טל בנין, אמיר טגה, ישראל זויטי, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, פפי קימוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully