וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיתי שידור רכשה את זכויות הפרסום של הפיינל פור

16.3.2006 / 10:05

חברת הפרסום עמיתי שידור בע"מ רכשה את זכויות הפרסום של משחקי הפיינל פור בליגת העל בכדורסל תמורת 101 אלף דולר

חברת הפרסום החיפנית עמיתי שידור בע"מ רכשה את זכויות הפרסום של משחקי הפיינל פור בליגת winner בכדורסל, תמורת סכום חסר תקדים של 101 אלף דולרים.

עמיתי שידור בע"מ היא בבעלותו של שדר הרדיו והטלוויזיה, משה זמוש, שהפיק לאחרונה את מבצע סל המיליון במסגרת גמר גביע המדינה בכדורסל, עם חברת להק קרנות נאמנות, וגם במשחקי חוץ רבים של מכבי עלית ת"א ביורוליג החברה מחזיקה בזכויות הפרסום.

מנהלת ליגת העל בכדורסל קיבלה מספר הצעות לרכישת זכויות הפרסום בשני ערבי הפיינל פור שיתקיימו ב-6 וב-8 ביוני בהיכל הספורט בתל אביב. הצעתה של "עמיתי שידור" הייתה ההצעה הגבוהה ביותר, ולאחר מו"מ קצר הושג ההסכם הסופי על סכום של 101 אלף דולר. המנהלת תוכל להוסיף לעצמה הכנסה נוספת מפרסום בשני ערבי הפיינל פור, אם עמיתי שידור תצליח לגייס חסות ראשית לשני הערבים, או חברות שיבצעו מבצעי קידום מכירות במסגרת אירוע השיא של הכדורסל הישראלי השנה, שבמהלכו תוכתר אלופת המדינה.

בשלב זה לא ברור עדיין היכן ישודרו משחקי הפיינל פור. בעלת הזכויות היא חברת צ'רלטון, ומשחקי הליגה משודרים מדי שבוע בספורט 5 ובערוץ 54 בתשלום. לא מן הנמנע שמשחקי הפיינל פור, ישודרו באחד משלושת הערוצים המובילים, 2, 10 או 1. ערוץ 10 ששידר את משחק גמר הגביע רשם במהלכו רייטינג של 16 אחוזים ויותר, עובדה שעשויה לעודד את מנהלי הערוץ בבואם לקיים מו"מ על רכישת זכויות השידור של המשחקים.

לגבי העניין שסביב המשחקים אפשר ללמוד מהעובדה הבאה: לפני חודשיים הופצו 8,000 מתוך 10,500 הכרטיסים למשחקי הפיינל פור. 5,000 נרכשו מיד על ידי מכבי "עלית" ת"א ועל ידי הפועל "מגדל" ירושלים, עבור קהל המנויים של הקבוצות, ועוד 3000 כרטיסים נמכרו בתוך פחות מ-18 שעות באמצעות אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים לאן לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully