וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מקגינסט שוב מצטרף לקרנל

16.3.2006 / 14:23

הליינבקר הותיק עזב את ניו אינגלנד ויצטרף לקליבלנד. קווין גארנט בהלם מהטרייד על קולפפר, אליו עשוי מדוקס להצטרף במיאמי

רסיסי השושלת של הניו אינגלנד פטריוטס ממשיכים להתפזר, כשאחד הסמלים הגדולים בה, הליינבקר ווילי מקגינסט, עזב את הקבוצה כשחקן חופשי ויצטרף לקליבלנד בראונס. מקגינסט בן ה-34 שיחק תחת קרנל שבע שנים, כשהאחרון היה המתאם ההגנתי של הפטריוטס. הוא מצטרף בהגנה לתאקל טד וושינגטון, עימו שיתף פעולה באליפות של הפאטס ב-2003.

הטרייד של מיאמי על דאנטה קולפפר אושר רשמית לאחר שהקוורטרבק עבר את הבדיקות הרפואיות. מי שלא כל כך ידע על ההעברה היה קווין גארנט, כוכב המינסוטה טימברוולבס ששוהה עם הקבוצה במסע משחקים במערב ובילה לא אחת עם השחקן: "אני מופתע ועצוב שהוא הלך. בכל פעם שהיית רואה במיניאפוליס מכונית עם צבעים מוזרים, הייתי יודע שזה הוא. עכשיו מוזר שהוא לא פה, אבל לפחות יש לי חבר בנפש". גארנט ציין כי גם בשנה שעברה, כשהוייקינגס העבירו את רנדי מוס לאוקלנד, זו הייתה בשורה לא טובה עבורו.


מי שעשוי להצטרף לקולפפר במיאמי הוא טומי מדוקס, מחליפו של בן רות'לסברגר בפיטסבורג עד לעונה האחרונה. מדוקס מצפה להתפתחויות עם גאס פררוט, שהיה הקוורטרבק הפותח של הקבוצה בעונה שחלפה.

עוד מבזקונים: טרוי בראון, התופס הותיק של הניו אינגלנד פטריוטס, שוקל לשחק עוד עונה ולא לפרוש. אדם וינאטיירי יבקר את הגרין ביי פאקרס, שמחפשים בועט שיחליף את ראיין לונגוול. נייט ברלסון, התופס של מינסוטה, יתרשם מסיאטל. הפילדלפיה איגלס החתימו לעוד עונה את התופס דרנרייאן מק'קנטס וגם הנחיתו בלינקולן פייננשאל את ג'ף גארסיה כקוורטרבק מחליף. חוזה קורטז האגדי חתם לעוד עונה באינדיאנפוליס, בה שימש מאמצע העונה שעברה כבועט בעיטת פתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully