וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי בדרך לברצלונה

16.3.2006 / 14:37

המועדון הקטאלוני טוען שסיכם בעל פה עם החלוץ, שמסיים את חוזהו בארסנל ב-2007. הצרפתי מככב בסרט הוליוודי של ספייק לי

דיווחים בעיתונות האנגלית והספרדית גורסים כי ברצלונה סיכמה בעל פה עם חלוץ נבחרת צרפת תיירי הנרי בנוגע להחתמתו בקבוצה.

הנרי מסיים את חוזהו בארסנל בתום עונת 2007 וטרם חתם על הסכם חדש עם המועדון הלונדוני. לפי גורמים בברצלונה, הם סיכמו איתו בעל פה על צירופו בעונה הבאה, והוא עשוי להגיע לקאמפ נואו עוד לפני המונדיאל, על מנת להתרשם מהמועדון הקטאלוני.

בינתיים מרחיב החלוץ את עיסוקיו גם מעבר לכדורגל. הנרי מופיע בסרט חדש של הבמאי ההוליוודי ספייק לי. הצרפתי מצוי בקשרי חברות אדוקים עם הבמאי האמריקאי, ואף הזמין אותו פעמיים העונה לצפות במשחקיה של ארסנל מתא הצפייה האישי שלו בהייבורי. חאלים אפטאב, הביוגרף של לי, אמר: "לדעתו של ספייק, לתיירי יש את הכריזמה והיכולת להיות כוכב. כשהם ביחד הם נראים כמו שני ילדים קטנים שמשתעשעים".

הסרט, inside man, עוסק בשוד בנק, והנרי מככב לצדם של דנזל וושינגטון, ג'ודי פוסטר וקלייב אואן.

קמאצ'ו חוזר לריאל מדריד

חוזה אנטוניו קמאצ'ו, מאמנה של ריאל מדריד בעבר, ישוב לקבוצה בתפקיד המנהל הטכני. קמאצ'ו, שאימן גם את נבחרת ספרד, בילה תקופה קצרה ומאכזבת בריאל בשנה שעברה, לא הסתדר טוב עם פלורנטינו פרז, ועזב בתום מספר חודשים. פרננדו מרטין, נשיאה החדש של הקבוצה, מצוי בקשרים טובים עם המאמן כמו גם עם מאמן ריאל בעבר, ויסנטה דל בוסקה, שעשוי לחזור אף הוא לאחד התפקידים במועדון.

בינתיים נתן מרטין אישור לפתיחתן של שיחות על הארכת חוזהו עם דייויד בקהאם. בקהאם אמור לקבל הצעה שאם ייעתר אליה, תשאיר
אותו במועדון הספרדי עד 2009. זאת אחרי שמאמן ארסנל, ארסן ונגר, אמר פומבית, שישמח לזכות בשירותיו (ר' קישור בסוף הקטע).

ראש ממשלת איטליה ופטרונה של מילאן, סילביו ברלוסקוני, מאשר את הידיעות על התעניינותה של ריאל במאמן המילאנזית, קרלו אנצ'לוטי. "קרלו יבחר בין ריאל למילאן. זה בידיים שלו. הוא מאמן נהדר ואני מאמין שיעדיף להישאר אצלנו", אמר ברלוסקוני.

פרננדו טורס: "ניוקאסל הגישו הצעה בעבורי"

חלוץ אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד, פרננדו טורס, טוען שניוקאסל הגישה לקבוצתו הצעה בעבור שירותיו. "תמיד היו שמועות על כל מיני מועדונים שאני אעבור אליהם אבל אף פעם לא היה משהו רציני", אמר החלוץ בן ה-21, שכבש העונה 11 שערים בלה ליגה, והוסיף: "אבל אני יודע שהגיעה הצעה מניוקאסל, בגלל שראשי אתלטיקו אמרו לי. אף פעם לא חשבתי על עזיבה. אתלטיקו זה הבית שלי, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טוטנהאם החתימה כישרון צ'כי

סלביה פראג הצ'כית הודיעה שטוטנהאם רכשה את חלוצה הצעיר, תומאס פקהארט. פקהארט בן ה-16 נבחר ב-2005 לכדורגלן הצעיר של השנה בצ'כיה. "טוטנהאם עקבו אחריו הרבה זמן", אמר דובר המועדון הצ'כי, אלכסנדר קלימנט, "ההעברה היא הוכחה לעבודה הטובה שאנחנו עושים בסלביה עם הנוער". פקהארט יגיע ללונדון ב-1 ביולי אחרי שחתם לשנה, עם אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully