וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס אחרי ההדחה מהגביע: "השחקנים מדוכאים"

16.3.2006 / 12:44

בולטון החמיצה והפסידה 2:1 לווסטהאם בהארכה. מאמן הפטישים, אלן פארדיו, מתלונן על לוח הזמנים הצפוץ. בבורו מפנטזים על גביע אופ"א

אכזבה גדולה הייתה אתמול (רביעי) בבולטון, בתום ההפסד לווסטהאם אחרי הארכה בשמינית גמר הגביע האנגלי.

"ספגנו שער ראשון לא מחויב המציאות", אמר סם אלרדייס, מאמן הקבוצה, "לצערי, כשאני מסתכל על ההילוך החוזר, רואים בבירור שמרלון היירווד, שבישל את השער, נמצא בנבדל". בולטון שלטה במגרש, בעיקר במחצית השנייה, ונולאן, דייויס ואוקוצ'ה החמיצו הזדמנויות טובות להכריע את המשחק כבר בתום 90 הדקות. "היינו צריכים לנצח אחרי 90 דקות, אבל החמצנו ושילמנו מחיר כבד", הוסיף אלרדייס המאוכזב, "אם אתה מחמיץ את ההזדמנויות שלך, כשאתה משחק בחוץ, היריב עשוי לעקוץ אותך וזה מה שקרה. אנחנו מאוד מאוכזבים והשחקנים היו מדוכאים. הם לא היו צריכים להיות מודחים, אבל עובדה שזה קרה".

בצד הלונדוני הייתה שמחה רבה, אבל אלן פארדיו, מאמן הקבוצה, העדיף להתרכז בביקורת על ההתאחדות האנגלית: "שיחקנו היום את המשחק החוזר, יש לנו עוד משחק ליגה בסוף השבוע ומיד אחרי זה את משחק הגביע ברבע הגמר מול מנצ'סטר סיטי. שלושה משחקים בחמישה ימים, זו דרישה יותר מדי גדולה. המשחק הלך להארכה, וארבעה שחקנים סבלו מהתכווצויות שרירים". ווסטהאם תשחק ביום שבת מול פורטסמות' בליגה,וביום שני תשחק בחוץ מול מנצ'סטר סיטי בגביע. "לשתי הקבוצות יהיה יום אחד בלבד להתכונן למשחק רבע הגמר, וסטיוארט פירס ואני פשוט נהיה צריכים לעמוד על הקווים ולקוות לטוב", התלונן פארדיו.

מקלארן: "לא אהיה מרוצה רק מרבע גמר"

סטיב מקלארן, מאמן מידלסברו, אומר ששחקניו מוכנים להמשיך כנגד כל הסיכויים ולהצליח עוד יותר בגביע אופ"א.

מידלסברו הפסידה אתמול (רביעי) לרומא 2:1 בשלב שמינית הגמר, אבל עלתה בזכות שער חוץ יקר של ג'ימי פלוייד האסלביינק. "בדרך לרבע הגמר ניצחנו את שטוטגארט ורומא, שתי קבוצות מהטופ האירופי", אמר מקלארן המאושר על קבוצתו, שבעונה שעברה הודחה מהמפעל עוד לפני שמינית הגמר. "כן, אני מצפה כבר להגרלה, אבל לא אהיה מרוצה רק מההעפלה לשלב הזה. ישנה אמביציה בחדר ההלבשה שלנו להתקדם עוד", אמר מקלארן. "אתה לא זוכה להרבה ערבים כאלו בקריירה שלך", הוסיף המאמן המרוצה, "לכן אני חייב לדרג אותו כאחד הטובים ביותר".

מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, היה מאוכזב: "היינו ראויים לעלות. אנחנו לא מרוצים אבל ככה זה בחיים. אין טעם להמשיך לדבר על כמה היינו יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully