וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הכל תלוי בקלמנס

16.3.2006 / 11:47

נצחון קוריאה על יפן 1:2 השאיר סיכוי לאמריקאים (2:30, ESPN) להעפיל לחצי גמר. קובה השתחלה ברגע האחרון עם ניצחון על פורטו ריקו

נבחרת ארה"ב נשארת בחיים, לפחות בינתיים. חרב ההדחה מאליפות העולם בבייסבול ריחפה על צווארם של האמריקאים, אבל עוד ניצחון, שישי מתוך שישה משחקים, של קוריאה על יפן, השאיר סיכוי לנבחרת ארה"ב. ניצחון יפני היה סוגר את הסיכויים לאמריקאים.

קוריאה ניצחה את יפן 1:2, כשצ'ן הו פארק רושם הופעה יפה של חמישה אינינגים וביונג היונג קים את הניצחון. הקוריאנים עלו בצורה מרשימה מהמקום הראשון, כשניצחו משחק שלישי בבית ושישי ללא הפסד בתחרות כולה. ג'ונג בום לי חבט לדאבל שהכניס שני רצים הביתה באינינג השמיני, מה שעשה את ההבדל במשחק.

הלילה (בין חמישי לשישי, 2:30, שידור ישיר ב-ESPN) תעלה ארה"ב מול מקסיקו, כשניצחון של האמריקאים יעלה אותם לחצי הגמר. המשחק עשוי להיות האחרון בקריירה של הרוקט, שאמר: "כרגע לא מטריד אותי מה יקרה אחרי המשחק. אני מתרכז באיך לעלות בכושר הטוב ביותר ולנצח".

קובה כבר הייתה עם רגל וחצי בחוץ, אבל ניצחון 3:4 על פורטו ריקו העלה אותה לחצי הגמר גם כן. המשחק נערך באווירה טעונה, עם הרבה קריאות שיכלו ללכת לכל צד וסחטו צעקות מהקהל. במצב 1:1 על בסיסים מלאים השתחלו הקובנים לבית, דרך הרגליים של אסומאני אורוטייה, יואנדי גרלובו ורמירז 1:4. הפורטו ריקנים עוד צימקו ל-4:3, אבל ויצ'יוהאנדרי אודלין שמר על התוצאה ונתן את האות לחגיגות הקובניות.

טבלאות:

בית 1:

קוריאה 0:3
ארה"ב 1:1
יפן 2:1
מקסיקו 2:0


בית 2:

הרפובליקה הדומיניקנית 1:2
קובה 1:2
ונצואלה 2:1
פורטו ריקו 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully