וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולקר גברה על בולוניה

16.3.2006 / 22:50

הטורקים בשירות מכבי וריאל: ניצחו 80:84 את יריבתן על העלייה והשאירו לעצמם סיכוי קלוש. ברצלונה לא התקשתה מול ז'לגיריס

מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד הערב (חמישי) נערכים היום שני משחקים נוספים הקשורים במידה זו או אחרת לצהובים. קלימאמיו בולוניה, הנאבקת עם מכבי וריאל על העלייה, יצאה לטורקיה, למשחק מול אולקר והפסידה בגדול. בבית ד', ממנו תבוא היריבה של מכבי ת"א אם תגיע להצלבה, תארח הראשונה ברצלונה את ז'לגיריס קובנה, מאוחר יותר.

אולקר - קלימאמיו בולוניה 80:84
אולקר, שהפסידה בשלושת המשחקים הראשונים שלה בשלב הזה ידעה, שהפסד הערב ב"אבדי אפקצ'י" ייחסל סופית את סיכוייה לעלות למשחקי ההצלבה. אולקר התעשתה ועשתה שירות אדיר למכבי תל אביב ולריאל מדריד, לאחר שניצחה בביתה את בולוניה, המתחרה העיקרית של השתיים בבית ה' על העלייה לשלב הבא ביורוליג. הטורקים הובילו למן הפתיחה, והחזיקו את האיטלקים על 12 נקודות בלבד ברבע הראשון. בולוניה השתחררה קצת בהמשך, אבל ירדה למחצית בפיגור של 46:31.

בולוניה התחילה לכרסם בפער בפתיחת המחצית השנייה, והצליחה להוריד ל-70:71 בלבד, ארבע דקות לסיום המשחק. אולקר הצליחה להשיב לעצמה יתרון של חמש, ולא שמטה עד הסיום. איברהים קוטלואי נהנה ממשחק של 25 נקודות (6 מ-11 לשלוש). מירסאד טורצ'אן ואוגוז סאבאס קלעו 15 כל אחד. ורביצ'ה סטפאנוב המקדוני קלע רק 4 אבל מסר 12 אסיסטים עבור הטורקים. מרקו בלינלי הוביל שישה שחקנים של בולוניה, שקלעו בדאבל פיגרס, עם 13. טרוויס ווטסון הוסיף 12 ו-9 ריבאונדים, סאני בצ'ירוביץ' קלע 10 ומסר 7 אסיסטים.

ברצלונה - ז'אלגיריס קובנה 69:81

מפגש הקצוות של בית ד' בין המוליכים הקטאלונים לאחרונה מליטא, לא היה קרב שקול. קובנה אמנם הוליכו 20:24 בסוף הרבע הראשון, אבל מכאן נטלה בארסה את ההובלה ווככל שהתפתח המשחק, כך גדל בכמה נקודות ההפרש. בסיום 69:81 לברצלונה, ומאזן של 0:4 בשלב הבתים השני. קובנה מצידה, איבדה את הסיכוי לעלות שלב, והיא ללא ניצחון.

לברצלונה קלעו: חואן נבארו 23, מיכאליס קאקיוזיס 17, ושמונד וויליאמס 10. לז'אלגיריס: דריוס לברינוביץ' 18 ו-14 ריבאונדים, טאנוקה בירד 14, פוליוס יאנקאוסקס 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully