וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון בישל, ווסטהאם ברבע הגמר

16.3.2006 / 0:34

הישראלי חתום על שער הניצחון להייוורד בהארכה, הפטישים גברו 1:2 על בולטון והעפילו לרבע גמר הגביע. בניטז חתם בליברפול עד 2010

ווסטהאם אירחה הערב (רביעי) את בולטון למשחק חוזר בשמינית גמר הגביע האנגלי, אחרי שהמשחק הראשון ביניהן בגביע הסתיים ב-0:0. טל בן חיים ויוסי בניון פתחו בהרכבי קבוצותיהם, ושניהם שיחקו היטב.

בדקה העשירית כבשה ווסטהאם שער יתרון. מרלון היירווד קיבל את הכדור בעמדת נבדל, ממנה התעלם הקוון, החלוץ שיחרר כדור רוחב, וניקי האנט, בלם בולטון, בעט היישר לגוף של שוער בולטון, הכדור נכנס. 0:1 לפטישים.

בדקה ה-28 ספג בן חיים צהוב אחרי עבירה במרכז המגרש, ושלוש דקות מאוחר יותר השוותה בולטון. קווין דייויס קיבל כדור על סף הרחבה ושיחרר בעיטה למרכז השער, שאקה היסלופ התבלבל ובמקום לתפוס את הכדור זינק ורק שפשף את הכדור בדרכו לרשת, 1:1. בניון יכול היה להעלות את קבוצתו ל-1:2 בדקה ה-43 אבל יאסקליינן הדף בעיטה שלו אחרי פריצה יפה מצד ימין.

1:1 אחרי 90 דקות, שתי הקבוצות העייפות הלכו להארכה. בדקה ה-95 התנהל בניון באגף הימני, היתל במגן בולטון ושלח כדור רוחב. היירווד בעט יפה פנימה, וקבע את ה-1:2 לווסטהאם. הפטישים שמרו על היתרון עד לסיום, ובסופו של דבר ווסטהאם בין שמונה האחרונות בגביע האנגלי, ותפגוש ברבע הגמר את מנצ'סטר סיטי.

בליגה: ליברפול - פולהאם 1:5

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-35 בליגה האנגלית, ניצחה ליברפול 1:5 באנפילד את פולהאם. ערב המשחק פורסם באנגליה כי רפא בניטז, ששמו נקשר כמועמד לאימון אינטר וריאל מדריד, חתם על הארכת חוזה בקבוצה האנגלית עד 2010, וכך ליברפול שמה קץ לשמועות העקשניות על עזיבה שלו.

אחר-כך היה גם משחק. רובי פאולר (16) עם שערו הראשון מאז שחזר לקבוצה, מייקל בראון (34) בשער עצמי, מוריינטס (70), קראוץ' (89) ווורנוק (90) כבשו לזכות הקבוצה שספגה ביקורת עצומה על יכולת ההבקעה שלה בתקופה האחרונה. קולינס ג'ון השווה זמנית ללונדונים בדקה ה-25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully