וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקרשט העיפה את המבורג, מידלסבורו את רומא

15.3.2006 / 23:51

הרומנים הפסידו 3:1 אבל עלו לרבע גמר גביע אופ"א בזכות שער חוץ. מידלסבורו הדהימה את רומא, סביליה חלפה על פני ליל

בצל מהומת הענק בין אוהדי רומא לאוהדי מידלסברו, שכללה גם שלושה פצועי דקירה, יצא לדרך שלב הגומלין בשמינית גמר גביע אופ"א, שכלל שתי הפתעות גדולות:

המבורג - ראפיד בוקרשט 1:3 (3:3 ראפיד עלתה בזכות שערי חוץ)

דרמה גדולה הייתה הערב (רביעי) ב-AOL ארינה בהמבורג, כשהקבוצה המקומית אירחה את ראפיד בוקרשט, למשחק הגומלין בשמינית גמר גביע אופ"א, כשהיא נמצאת בפיגור של 2:0 מהמשחק הראשון.

בנג'מין לאות' בדקה ה-24, וסרגיי בארברז בדקה ה-36, הורידו את המבורג למחצית עם תוצאת 0:2 מצוינת עבורה. אבל חמש דקות בתוך המחצית השנייה צימק מוגורל בוגה, שכבש שער גם במשחק הראשון, ו-1:2 לגרמנים. בשלב הזה נזקקו המקומיים לשני שערים על מנת להעפיל. שער של רפאל ואן דר וארט בדקה ה-63 הפיח תקווה מחודשת בהמבורג, המדורגת שנייה בליגה הגרמנית, אבל לחץ אדיר שלה על השער הרומני עד הסיום, היה עקר משערים וראפיד השלימה הפתעה עצומה כשעלתה לרבע הגמר.

רומא - מידלסברו 1:2 (2:2 בסיכום, בורו עולה בזכות שער חוץ)

600 שוטרים וסדרנים איבטחו את המשחק, שהפך לרגיש בעקבות המהומות במרכז העיר אתמול (שלישי), בהן נפצעו שלושה אוהדים אנגליים כתוצאה מדקירות. ג'ימי פלוייד האסלביינק כבש בנגיחה בדקה ה-32 למרות שליטה רומאית במשחק, וגרם לכך שהאיטלקים יזדקקו לשלושה שערים כדי לעלות שלב. מאנסיני הברזילאי השווה בדקה ה-43 ל-1:1 וכבש שוב בדקה ה-66, בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. הברזילאי היה נהדר, אבל לא הצליח להעלות את קבוצתו לשלב הבא. שער החוץ של האסלביינק הספיק כדי לעשות את ההפתעה.

סביליה - ליל 0:2 (1:2 לסביליה בסיכום שני המשחקים)

הספרדים עלו לרבע הגמר, הרבה בזכות העובדה ששיחקו החל מהדקה ה-25, מול עשרה שחקנים. מתיו בודמר ספג את האדום וכעבור שלוש דקות ספגה קבוצתו את הראשון מרגליו של פרדי קאנוטה. בדקה ה-45עלתה סביליה ל-0:2 עם שער של לואיס פביאנו הברזילאי. בדקה ה-71 נותרה גם הקבוצה הביתית בעשרה שחקנים אחרי שחסוס נאבאס הורחק. בסיום: 0:2 לסביליה במשחק, ו-1:2 בסיכום שני המשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully