וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שעשו לארז, זה אכזרי"

15.3.2006 / 21:34

לקראת ריאל מדריד (חמישי, 20:45) מאמן מכבי ת"א פיני גרשון התייחס לאמירות של ארקדי גאידמק: "כשאשב איתו, נבין מה צריך לעשות"

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחקה מול ריאל מדריד (חמישי, 20:45), בלי טל בורשטיין, שלא ישחק בעקבות פציעה. בקבוצה מעדיפים לחשוב רק על ניצחון בשלב זה ולא על ההפרש, ולשפר את הסיכויים לעלות למשחקי ההצלבה מבית ה'.

הקבוצות זכו הערב לביקור של מנכ"ל היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, שהתרשם מהיכל נוקיה המחודש והילל את מהלכי שיווק שלו ושל עמיתיו לליגה.

אנתוני פארקר מאמין שההשפלה ממדריד לא תחזור על עצמה: "יש הרגשה שדברים השתפרו, למדנו הרבה מהמשחק שהיה במדריד. אני קודם כל חושב על ניצחון, זה כל מה שמעניין אותי כרגע, לא ההפרש".

פיני גרשון, שמח כהרגלו, נראה מעודד מיכולת הקבוצה בשבוע האחרון: "מאליקוביץ' הוא מאמן יצירתי וייחודי והוא גם אלוף אירופה שלוש פעמים. אחד הדברים המרכזיים שמעסיקים אותנו, זה לשחק נגד מאמן ברמה כזאת. אחד ששולט בקצב ולא נותן ליריבה יותר מדי זריקות". גרשון התייחס לירידה בכושרו של ניקולה וויצ'יץ': "אי אפשר להחזיר לכושר תוך כדי העונה. חוסר התפקוד באימונים מוריד אחוזים גדולים מהכושר. עם הנתונים הפיזיים שלו, לניקולה קשה גם ככה, גם כשהוא בריא. עכשיו על אחת כמה וכמה. בסך הכל רואים התקדמות ואני מאמין שיהיה בסדר".

גרשון גם דיבר על טל בורשטיין: "מצבו לא טוב והוא לא יוכל לשחק", והוסיף בחיוך: "מניצחון לניצחון המצב שלו פחות טוב".

עוד אמר המאמן: "בהרכב שאנחנו נמצאים היום אנחנו משחקים בסדר, אפילו טיפה יותר אגרסיבי. אני רוצה לנצח את המשחק הזה. אני לא חושב על הפרש כזה או אחר. בסוף המשחק במידה שנהיה בסיטואציה כזאת, אפשר יהיה לחשוב על זה. לא בונים אסטרטגיית משחק סביב זה".

גרשון גם דיבר על סאגת גאידמק: "כשאני אשב בארבע עיניים עם מר גאידמק נבין בשתי דקות מה כל אחד צריך לעשות. אני לא הייתי רוצה להיות במצב של ארז אדלשטיין היום. אף מאמן שיש לו הורים או ילדים לא רוצה להיות מרוח על שלושה עמודים בנסיבות כאלו. אני מבקש שמה שאני לא רוצה שיעשו לי, גם לא יעשו לארז. זה אכזרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully