וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה: טדי צפוי להיות מלא

ניר איסקוב

15.3.2006 / 21:16

קצב מכירת הכרטיסים לקראת המפגש בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ממשיך להיות מסחרר, 5,500 כרטיסים כבר נמכרו. אלברמן ייעדר

טירוף בירושלים לקראת המשחק ביום ראשון הקרוב, בין בית"ר ירושלים לבין מכבי חיפה. נכון להערב (רביעי) נחטפו כבר כ-5,500 כרטיסים להתמודדות, וכבר אתמול נמכרו בשעת המכירה הראשונה קרוב ל-1,000.

ההערכה היא כי קופות האצטדיון כלל לא תיפתחנה ביום המשחק, כפי שביטא זאת יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר: "אנחנו מצפים לאצטדיון מלא ב-19 אלף צופים, 2,500 מתוכם יהיו של חיפה, והשאר שלנו". יש לציין כי בתחילת העונה מכרה בית"ר כ-4,000 מנויים, ולמשחק ביום ראשון הוצאו למכירה עוד כ-16 אלף כרטיסים.

לאחר ישיבה נוספת שקיימה הנהלת בית"ר וקצין הביטחון של הקבוצה, מנחם נידם, עם נציגי המשטרה, נקבע סופית כי אוהדי מכבי חיפה יישבו במחצית מהיציע הצפוני, המכיל כולו כ-8,000 מקומות.

התכנון המקורי של המשטרה הקצה את היציע במלואו לאוהדים הירוקים, אך הדבר עורר התנגדות עזה בקרב הנהלת בית"ר. בעקבות השינוי, הופשרו לטובת אוהדי בית"ר עוד 500 כרטיסי נוער ביציע המזרחי. אוהדי בית"ר יאיישו את החצי השני של היציע, את היציע המערבי ואת זה המזרחי.

המשמעות היא שאוהדי חיפה יתמקמו במרכז היציע הצפוני, ובשני צדדיהם יישבו אוהדי בית"ר, כשבין מחנות האוהדים יפרידו גדרות ושוטרים. שקלאר: "המשטרה קיבלה את העמדה שלנו, ועשתה צעד אמיץ". מחירי הכרטיסים הם אחידים לכל באי האצטדיון, ועומדים על 60 שקל למבוגר ו-30 שקל לבני נוער. גל אלברמן ממשיך לסבול מגב תפוס, ולא יהיה כשיר להתמודדות.

הנהלת בית"ר הגיעה להסכם עם חברת נאות בית וגן, הנמצאת בבעלות מאיר פניג'ל ומאיר לוי, על שימוש במתחם האימונים גם בעונה הקרובה, תמורת תשלום חודשי של 25 אלף דולר. שקלאר הביע תקווה כי לא יהיה צורך בחידוש ההסכם לעונה הבאה, מאחר שלקבוצה כבר יהיה מתקן אימונים חדש.

מספר אוהדי בית"ר מתכוונים לפתוח בקמפיין הקורא לחזרתו של שלומי ארבייטמן לטדי. למרות טענותיה של חיפה על כך שהחלוץ חתום בשורותיה גם לעונה הקרובה, הרי שארבייטמן עצמו מכחיש זאת, ונוטע תקוות בקרב חלק מהאוהדים הירושלמים לראות אותו בחזרה בבירה. סיסמת הקמפיין תהיה "החזרת הבן האובד לבית"ר", ובתכנון שלטי תמיכה בחלוץ במשחק הקרוב, חולצות ודוכני החתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully