וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולנו להגן יותר טוב"

15.3.2006 / 19:05

למרות משחק בינוני, מכבי חיפה ורוני לוי זכו בגביע הטוטו אחרי ניצחון 0:3 בגמר על מ.ס אשדוד. זנדברג לקראת בית"ר: "אנחנו לא פוחדים"

מכבי חיפה ממשיכה את המירוץ שלה אחר הטרבל ההיסטורי, והיום (רביעי) היא עשתה את הצעד הראשון לאחר שזכתה בגביע הטוטו אחרי ניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד באיצטדיון רמת גן.

כמו מכבי ת"א בכדורסל בתחילת השבוע, גם לירוקים הספיקו 20 דקות של לחיצה על הדוושה כדי להכריע את המשחק ולפתוח פער שממנו אין חזרה. כבר בדקה ה-20 הובילה מכבי חיפה 0:2, ועל אף הניסיונות הנאיביים של אשדוד לחזור למשחק, חניכיו של רוני לוי הצליחו לשמור על היתרון, על אף שלא הציגו יכולת מרשימה במיוחד. ביום ראשון מחכים לירוקים שחקני בית"ר ירושלים במשחק העונה באיצטדיון טדי, וההגנה של מכבי חיפה נראית לא מוכנה. למרות זאת, הגביע הוא ירוק.

מהלך המשחק:

דקה 4 - הזדמנות ראשונה למכבי חיפה. קלמי סבן שולח כדור עומק, עידן טל משתלט עליו אבל מחמיץ מקרוב.

דקה 8 - מיכאל זנדברג שולח כדור מימין לרוברטו קולאוטי שנמצא בצד שמאל של הרחבה. קולאוטי בועט מהאוויר מזווית קשה החוצה.

דקה 11 - גול! עידן טל הקשית כדור לרחבה, זנדברג הוריד עם הראש לארבייטמן, שכבש מקרוב. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 14 - עוד הזדמנות מצויינת לחיפה שיוצאת להתקפה מתפרצת. הכדור מגיע למיכאל זנדברג, שבועט מ-10 מטרים לקורה.

דקה 18 - גול! חאבייר דירסאו מקשית כדור שמאלה, עידן טל ממשיך מהאוויר לקולאוטי, שבועט מהאוויר פנימה. 0:2 למכבי חיפה, רוברטו קולאוטי שובר בצורת אחרי שלא כבש בתשעה משחקים.

דקה 30 - הזדמנות ראשונה לאשדוד. משה אוחיון בועט מ-20 מטר מעל למשקוף.

דקה 47 - אשדוד פתחה חזק את המחצית השנייה. קרן של אשדוד נהדפה בצורה רעה על ידי אלמדון, ועזרן כמעט שכבש מול השער החשוף.

דקה 54 - ההזדמנות הטובה ביותר של אשדוד. טובול הרים לרחבה, אלמדון פספס את הכדור, משה אוחיון נגח למשקוף.

דקה 59 - דירסאו בבעיטת עונשין חזקה מ-20 מטר, אג'יי הדף יפה.

דקה 61 - קלמי סבן העביר כדור רוחב, קולאוטי בעט חזק בחצי וולה, עוד הצלה מצוינת של אג'יי.

דקה 72 - אדורם קייסי הרים מצד שמאל, קולאוטי התרומם גבוה ונגח, הכדור עבר את אג'יי ונעצר בקורה.

דקה 90 - גול! מגרשוילי התנהל ברחבה ומסר לרפאלוב שבעט חזק לשער, אג'יי הדף, תומר חמד השתלט על הריבאונד וקבע את תוצאת המשחק, 0:3.

הרכב מכבי חיפה: תום אלמדון, קלמי סבן, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל (תומר חמד, 88), פרננדו לורפיסה, מיכאל זנדברג (ליאור רפאלוב, 73), רוברטו קולאוטי (חיים מגרשוילי, 78), שלומי ארבייטמן (עדן בן בסט, 54).

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, אדיר טובול, אייל אלמושנינו, אוצ'ה שריף, אמיר אלקריף, יוסי אופיר (אושרי אלפסי, 66), בלסינג קאקו, דוד רביבו, עידן שריקי (עמנואל אוביידה, 46), משה אוחיון (חאבי גונזאלס, 58), יניב עזרן.

טל: "כל תואר משמח"

עידן טל אמר אחרי המשחק: "אומנם לא הגיע הרבה קהל שלנו לרמת גן, אבל האוהדים שכן הגיעו שמחים, וכל תואר הוא משמח. אנחנו מאוד שמחים שזכינו היום בגביע, למרות שזה רק גביע הטוטו".

כשנשאל לגבי המשחק החשוב של הקבוצה מול בית"ר ירושלים אמר טל: "נצטרך להגיע לטדי ולעשות את מה שאנחנו יודעים. היה חסר לנו מחץ בתקופה האחרונה, אבל אנחנו קבוצה מצוינת, ואם נשחק כמו בתחילת העונה נצא עם תוצאה טובה".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר: "זה גמר גביע הטוטו, וחשוב לנצח. יכולנו להגן טוב יותר, אבל אני מרוצה מהתוצאה. השחקנים שמחו, הקהל שמח, ואני יוצא בהרגשה טובה".

מיכאל זנדברג: "ההרגשה כיפית, אומנם זה התואר השלישי בחשיבותו, אבל אם כבר מגיעים לגמר רוצים לזכות בו. ניצחנו היום בצורה חלקה ומשכנעת. אני מקווה שנגיע במאי עוד פעם לאיצטדיון רמת גן לגמר הגביע". לקראת בית"ר ירושלים אמר זנדברג: "אנחנו לא פוחדים שהפער יצטמצם לשמונה הפרש, אנחנו באים כדי להגדיל אותו ל-14".

אדורם קייסי: "אנחנו קרובים לאליפות, יש לנו משחק קשה בגביע מול מכבי פץח תקווה, וננסה להגיע לכל התארים".

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי: "פתחנו רע מאוד. ספגנו שני שערים שאסור לספוג. לחזור מול חיפה זה קשה מאוד. אני מעודד מזה שלמרות שספגנו לא נשברנו וניסינו להחזיר בשערים משלנו. תוצאת 1:2 לחיפה הייתה יותר משקפת".

דוד רביבו: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. נתרכז בליגה ובמשחק בשבת מול נצרת עילית. אני מקווה שננצח אותם ונשחק על הצד יוסי אופיר: "קיבלנו שני שערים לא מחוייבי המציאות. לפגר 2:0 מול מכבי חיפה זה קצת יותר מדי, ובכל זאת ניסינו ונראינו כמו קבוצה. לא התפרקנו ועם קצת מזל יכולנו להשוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully