וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל תחתים מאמן בשבועיים הקרובים

15.3.2006 / 16:34

נשיא הקבוצה, פרננדו מרטין, אמר שבקרוב יודיע על זהותו של מי שידריך את הקבוצה בעונה הבאה. מחמדו דיארה מליון עשוי להצטרף

פרננדו מרטין, נשיא ריאל מדריד, טוען שיחתים מאמן לעונה הבאה "בשבועיים או השלושה הקרובים". מרטין לא מסר שם ספציפי עליו מדובר, אבל בשבועות האחרונים נפוצו שמועות שקישרו את שמותיהם של רפא בניטז, פאביו קאפלו, וקרלו אנצ'לוטי למועדון ממדריד.

סוכנו של קשר ליון, מחמדו דיארה, סירב להכחיש כי מהתנהלים מגעים בינו לבין ריאל מדריד. דיארה משך התעניינות של מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ומילאן במהלך העונה וסוכנו הוסיף: "האם דיברנו עם ריאל מדריד? אני לא יכול להגיב על זה. כל מה שאני יודע זה שריאל זקוקים לקשר דפנסיבי ברמה עולמית".

ואן בומל מועמד לבאיירן מינכן

אולי הנס, הג'נרל מנג'ר של באיירן מינכן אומר שהקבוצה תהיה מעוניינת בקשר ברצלונה, מארק ואן בומל, אם המחיר שלו יהיה סביר. עזיבתו הצפוייה של קשר באיירן, מיכאל באלאק, הביאה את ראשיה לתור אחר מחליף ראוי, שיאייש את החור הגדול שייפער עם לכתו של הקשר הגרמני. חוזהו של ואן בומל בברצלונה מסתיים בקיץ 2008, אבל מאז הגיע לספרד מאיינדהובן, הוא טרם מצא מקום של קבע בהרכב קבוצתו של פרנק רייקארד, וייתכן שבארסה תסכים לוותר על שירותיו. "ואן בומל הוא לא פליימייקר", אמר הנס, "אבל הוא מנהיג ויוכל לסחוב את חבריו לקבוצה קדימה".

בלם בנפיקה, אלסידס, נפצע במהלך מחזור סוף השבוע, ולא ישחק מול ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות. הברזילאי צפוי להעדר כחודש.

ביאנצ'י סירב לקורינתיאנס

קרלוס ביאנצ'י, שאימן בתחילת העונה את אתלטיקו מדריד ופוטר, סירב לקחת את תפקיד מאמן קורינתיאנס. מועדון הפאר הברזילאי מחפש מחליף לאנטוניו לופז שהתפטר בסוף השבוע האחרון, אבל המאמן הארגנטינאי הודיע שהוא לא מעוניין לאמן בתקופה הנוכחית.

בינתיים, ביקר חבר הנהלת אתלטיקו, גיל מארין, את ביאנצ'י בחריפות:"הבעיה איתו הייתה ההילה שהייתה סביבו בגלל ההצלחות שלו בכדורגל הארגנטינאי. הריחוק הפיזי מארגנטינה, וחוסר הרעב שלו להצליח, הם אלה שהביאו לכשלונו. גם השחקנים כבר האשימו אותו. היינו חייבים לערוך שינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully