וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים לטירוף

אריאל גרייזס ויובל גפן

16.3.2006 / 12:55

טורניר המכללות יוצא לדרך, ועימו ההפתעות, ההתרגשות והטירוף של מארס. אריאל גרייזס ויובל גפן סוקרים את כל הקבוצות

מארס המטורף (או המשוגע, תקראו לו איך שבא לכם) כבר פה, ואיתו שלושה שבועות עמוסי כדורסל שיתחילו הלילה (בין חמישי לשישי). 48 משחקים ישוחקו בארבעה ימים, בסוף השבוע העמוס ביותר בלוח השנה של כל חובב כדורסל, ויסתיימו בשלושה באפריל, בגמר ליגת המכללות.

על מנת שלא תגיעו לטורניר ללא ידע מוקדם, חס וחלילה, אנו מגישים לכם סקירה של כל 65 הקבוצות, ובסוף קצת הימורים. יאללה, לעבודה.

65 קבוצות, 31 חטיבות

קצת רקע כללי: 65 הקבוצות שמשחקות בטורניר מגיעות מ-31 חטיבות שונות, כשאלופות החטיבות מקבלות ייצוג אוטומטי ושאר 34 הקבוצות נבחרות ע"י ועדה לפי קריטריונים כמו מאזן, קושי, לוחות זמנים ופרמטרים נוספים. 65 הקבוצות מתחלקות לארבעה בתים, שנקראים על שם העיר בה ישוחקו המשחקים של השלבים המאוחרים. בכל בית 16 קבוצות (שתי הקבוצות האחרונות בדירוג משחקות ביניהן יומיים לפני הטורניר, והמנצחת תופסת את המקום האחרון). הן מדורגות מ-1 (הטובה ביותר) עד 16. המדורגת מספר אחת בבית תפגוש בסיבוב הראשון את המדורגת 16, המדורגת שניה את המדורגת 15 וכך הלאה. המנצחת של כל אחד מהאיזורים נוסעת לפיינל פור, שייערך השנה בדום של אינדיאנפוליס.

הנה הקבוצות, בחלוקה לפי בתים. בסוגריים החטיבה ממנה מגיעה הקבוצה והדרך בה הגיעה לטורניר (הזמנה או אליפות).

בית הדרום (אטלנטה)

1. דיוק (ACC, אלופה). הקבוצה שרבים סימנו בתחילת השנה כמועמדת לאליפות הארצית מגיעה במומנטום חיובי, אחרי שלקחה את אליפות ה-ACC. לבלו דווילז יש את שחקן השנה במכללות ואת אחד הגבוהים הטובים בה, בדמותם של ג'יי ג'יי רדיק ושלדון וויליאמס, וגם את אחד המאמנים הטובים בליגה, מייק ששבסקי. דיוק תרצה להוכיח שההדחה המוקדמת בשנה שעברה היתה מקרית, אבל תלויה מדי ברדיק, שבשבועות האחרונים נראה מותש.

2. טקסס (ביג 12, הזמנה). ללונגהורנס יש אוסף של שחקנים מוכשרים, כששלושה מהם, לה-מרכוס אלדריג', פי ג'יי טאקר ודניאל גיבסון, מועמדים לסיבוב ראשון בדרפאט. אלדריג' עשוי להיות הנבחר ראשון, והסקאוטים יעקבו אחריו בשבע עיניים. יציבות היא מה שהיה חסר בטקסס כל השנה, כפי שהתברר בהפסד לקנזס בגמר אליפות הביג 12, אבל אם הם יתחברו, חבל על הזמן של מי שיפגוש אותם. טקסס עשויה להשלים דאבל, אחרי הזכייה בפוטבול.

3. אייווה (ביג 10, אלופה). ההוקאייז הם קבוצה מנוסה ומאוזנת, שמובלת ע"י גרג בראונר וג'ף הורנר המצוינים. חסר להם גו-טו-גאי אמיתי, אבל הם יכולים להפתיע וללכת עד הפיינל פור.

4. אל. אס. יו (SEC, הזמנה). אחת מהפתעות השנה. מחזיקה בקו קדמי מצוין, כולל מי שנקרא "בייבי שאק", הסנטר גלן דייוויס. תצטרך להיזהר לא לעוף מוקדם כמו בשני הביקורים הקודמים שלה, ב-2005 וב-2003.

5. סירקיוז (ביג איסט, אלופה). אלוהים ישמור מלשים הימור על הקבוצה הזאת. עד לפני שבוע קבוצת NIT, משבת אלופת הביג איסט הגאה ומועמדת רצינית להגיע לשלבים הגבוהים. אנחנו עדיין לא מחזיקים מהם ולא רואים אותם מגיעים אפילו לסוויט סיקסטין. הרכז ג'רי מקנאמארה, בן מחזורו של כרמלו אנתוני מעונת האליפות לפני שלוש שנים, ינסה להוכיח שאנחנו טועים.

6. ווסט וירג'יניה (ביג איסט, הזמנה). המאונטנירס ינסו לשחזר את הצלחת השנה שעברה, אז הגיעו עד העילית 8. קווין פיטסנוגל הסנטר משליך השלשות, ומייק גאנסי הם כוחות התקפיים רציניים, שיעשו צרות לכל קבוצה שתפגוש אותם.

7. קליפורניה (פאק 10, הזמנה). ריצה טובה בסוף השנה הכניסה אותם לטורניר ובעזרת לאון פו, אולי השחקן הטוב בפאק 10, היא יכולה לעשות קצת רעש. יש כאלה שלא מחזיקים מהם, אנחנו אומרים: שימו עין.

8. ג'ורג' וושינגטון (A-10, הזמנה). למרות ההפסד בגמר ה-A-10, זאת קבוצה מצוינת שנפגעה קשות מהפציעה של הסנטר שלה, פופ מנסה-בונסו. גם אם הוא יחזור לטורניר, אל תצפו שיגיעו רחוק מדי.

9. יו.אן.סי וילמינגטון (אלופה, CAA). קבוצה קשוחה וחזקה שבאה עם רצף של שמונה ניצחונות.

10. NC סטייט (ACC, הזמנה). הצליחו להשתחל לטורניר למרות סיום עונה של ארבעה הפסדים רצופים. אל תצפו מהם לחזור על ביצועי השנה שעברה, אז הדיחו את יוקון. בעצם, אל תצפו מהם לכלום.

11. סאות' אילינוי (MVC, אלופה). חטיבת המיזורי וואלי שלחה ארבע נציגות לטורניר אבל דווקא הסאלוקיז הפתיעו כשזכו באליפות החטיבה. קבוצה קשוחה עם בעיות בריבאונד והתקפה לא יציבה.

12. טקסס A&M (ביג 12, הזמנה). האגיס נכנסים לטורניר בפעם הראשונה מאז 87, כשהם נישאים על רצף ניצחונות מרשים. רק שני שחקנים מתפקדים אצלם בהתקפה, והמפגש מול סירקיוז הבוערת לא מבשר טובות.

13. איונה (MAAC, אלופה). כמו כל קבוצות המאק, משחקת מהר ומתבססת על גארדים. ללואיזיאנה סטייט אסור לזלזל בה.

14. נורת'ווסטרן סטייט (סאות'לאנד, אלופה). קבוצה עמוקה, שלמרות שהצליחה לנצח את אוקלהומה סטייט השנה קשה לראות אותה עוברת סיבוב.

15. פן (אייווי ליג, אלופה). בקרוב יוכלו השחקנים של פן לחזור למה שהם עושים הכי טוב – ללמוד.

16. סאות'רן (SWAC, אלופה). הפסד בפחות מ-20 הפרש יהיה הישג עצום.

בית המזרח (וושינגטון DC)

1. קונטיקט (ביג איסט, הזמנה). הקבוצה האהודה ביותר בארץ היא גם הקבוצה השלמה ביותר בליגה. קבוצה עם פוינט גארד מצוין (מרקוס וויליאמס) אבל שהכח האמיתי שלה הוא בפנים עם רודי גיי, ראשאד אנדרסון וג'וש בון. מועמדת ללכת עד הסוף.

2. טנסי (SEC, הזמנה). אחד מסיפורי ההצלחה של השנה. קיבלה דירוג גבוה מדי לטעמנו, במיוחד לאור התוצאות שלה לאחרונה. קבוצה נמוכה עם הגנה חדירה, שיכולה לעוף כבר בשלבים המוקדמים.

3. נורת' קרולינה (ACC, הזמנה). האלופה היוצאת לא תצליח, קרוב לוודאי, לשמור על תוארה, אבל תגרום להרבה קבוצות להתאמץ במטרה לנשל אותה. פרשמן השנה, טיילר הנסבורו, ומאמן השנה, רוי וויליאמס, יכולים לקחת את הקבוצה הזאת, רחוק אבל חוסר הניסיון יפגע בהם.

4. אילינוי (ביג 10, הזמנה). הפינאליסטית השניה של שנה שעברה נתנה עונה מפתיעה ויכולת טובה של הסיניורים, די בראון וג'יימס אוגוסטין, יכולה לקחת אותה רחוק. מצד שני, אל תופתעו אם הם יעופו מוקדם.

5. וושינגטון (פאק 10, הזמנה). ברנדון רוי הוא שחקן השנה בפאק 10 ואם יצליחו לרוץ, סוויט סיקסטין ואפילו אליט 8 לא יהיו הפתעה.

6. מישיגן סטייט (ביג 10, הזמנה). בשנה שעברה הספרטאנס הדיחו את דיוק בדרך לפיינל פור, אבל בחודשים האחרונים הם נראים רע מאוד ויציבות לא ממש קיימת בלקסיקון שלהם. מצד שני, לא היינו שמים כסף נגד המאמן טום איזו. מוריס אייגר, שאנון בראון ופול דיוויס הם שלישיה מצוינת, שצריכה למצוא את הקצב שלה.

7. ויצ'יטה סטייט (MVC, הזמנה). עוד קבוצה מהמיזורי ואלי שצריכה להוכיח שההייפ מסביב לחטיבה לא היה מוגזם. מובלת על ידי פול מילר, הסנטר המצוין.

8. קנטקי (SEC, הזמנה). לא יציבים כל השנה ותלויים מדי בקליעה מבחוץ. עדיין, לווילדקאטס יש ערימות של כישרון והם יכולים להפתיע.

9. יו.איי.בי (C-USA, הזמנה). הקבוצה היחידה ב-C-USA שניצחה את ממפיס השנה, והוכיחה שהיא יכולה לעשות את זה מול הגדולות.

10. סיטון הול (ביג איסט, הזמנה). נהנו מיחסי הציבור הטובים של הביג איסט, אבל ניצחו גם כמה קבוצות גדולות כמו פיטסבורג וווסט וירג'יניה. לא רואים אותם עוברים סיבוב.

11. ג'ורג' מייסון (CAA, הזמנה). לא היו צריכים להיות בטורניר ומעבר של סיבוב ייחשב להפתעה.

12. יוטה סטייט (WAC, הזמנה). בכל שנה יש קבוצה מדורגת 12 שמפתיעה מדורגת 5, האם האגיס הם הקבוצה הזאת? האמת, לא נראה לנו.

13. אייר פורס (MWC, הזמנה). עוד קבוצה ממיד-מייג'ור קונפרנס שנכנסה למרות שלא זכתה בו. אוהבת לרוץ אבל לא כל כך יודעת לשמור. אילינוי ייצטרכו להיזהר מהם.

14. מוראיי סטייט (OVC, אלופה). אם יצליחו להאט את המשחק, כמו שהם אוהבים, יוכלו ללכת למשחק צמוד ואולי להפתיע. לא הרבה סיכוי שזה ייקרה.

15. ווינטרופ (ביג סאות', אלופה). לא יהוו איום על אף קבוצה.

16. אלבאני (אמריקה איסט, אלופה). רק בשנה השביעית שלהם בדיוויז'ן 1. גם הם ישמחו אם לא יובסו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית המערב (אוקלנד)

1. ממפיס (קונפרנס USA, אלופה). קבוצה סופר כשרונית שיכולה להגיע לשלבים המאוחרים, אם כי העובדה שהיא שיחקה בחטיבה קלה יחסית עלולה להיות בעוכריה. רודני קרני הוא אחד השחקנים הכי טובים במכללות, ביחד עם דריוס וושינגטון והפרשמן שון וויליאמס יש להם עומק ופוטנציאל להגיע רחוק.

2. יו.סי.אל.איי (פאק 10, אלופה). קבוצה עם פוטנציאל בלתי נגמר, אבל חוסר היציבות שלה עלול לפגוע בה קשות. יקירי המדור ארון אפללו, היהודי ג'ורדן פארמר וכמובן לוק-ריצ'רד-מ'בא-א-מוטה יכולים כאמור להגיע רחוק, אם כי ההימור הוא שהם יופתעו ולא יעלו לפיינל פור.

3. גונזגה (WCC, אלופה) קבוצתו של אדם מוריסון, אחד משני השחקנים הכי טובים במכללות. כל הפוטנציאל של הקבוצה הזו מתחיל ונגמר ביכולתו של מוריסון ולמרות התקפה מצוינת, הם לא ממש יודעים לשחק הגנה. קבוצה אשר תצליח לעצור את מוריסון, תנצח את גונזגה. הימור פרוע - הם עפים כבר בסיבוב הראשון.

4. קנזס (ביג 12, אלופה) אחרי הניצחון המשכנע על טקסס בגמר הקונפרנס, אסור לזלזל בג'ייהוקס. הם התחילו לא טוב את העונה, אבל סיימו אותה ללא דופי עם נצחונות ב15 מתוך 16 המשחקים האחרונים. קבוצה מאוד אתלטית שיודעת לרוץ ולעשות הגנה לאורך כל המשחק. הבעיה היחידה שלה והסיבה שאולי לא תגיע לפיינל פור השנה, היא חוסר הנסיון שלה. מתוך ארבעת השחקנים הכי טובים שם יש שלושה פרשמנים (ברנדון בוש, מריו צ'למנס וג'וליאן רייט) ועוד סופמור (ראסל רובינסון).

5. פיטסבורג (ביג איסט, הזמנה). קבוצה מאוד איכותית שלמרות ההפסד לסיריקיוז בגמר הביג איסט, נתנה טורניר מאוד משכנע, הכולל נצחונות על וילנובה המצוינת וווסט וירג'יניה. ארון גרי וקרל קראוזר יכולים לקחת אותם עד לפיינל פור.

6. אינדיאנה (ביג 10, הזמנה). קבוצתו של מרקו קילינגסוורת' הבלתי נלאה. קבוצה עם הרבה בעיות ולחץ שיימנעו מהם לממש את הפוטינציאל השנה. המאמן מייק דיוויס כבר הודיע על עזיבתו בסוף השנה, דבר שגרם לזעזוע בקבוצה ולספקולציות לגבי זהות המאמן הבא שלא ממש תורמות.

7. מארקט (ביג איסט, הזמנה). עוד קבוצה מהביג איסט המצויין. קבוצה שהיא בגדר תעלומה. מצד אחד יכולה לנצח את פיטסבורג, ג'ורג'טאון וקונטיקט בעונה הסדירה, ואז לבוא ולהפסיד לג'ורג'טאון בפתיחת טורניר הביג איסט. קבוצה מאוד צעירה שמונעת על ידי פרשמן (דומיניק ג'יימס) וסופמור (סטיב נובאק). יכולים להפתיע ולהגיע לשלבים המאוחרים.

8. ארקנסו (SEC, הזמנה). הרייזורבקס הפסידו לפלורידה בגמר הסאות'איסטרן, דבר שלדעתי יעשה להם רק טוב. קבוצה עם פוטנציאל בלתי נגמר. מונעת על ידי שני שחקנים מנוסים (רוני בראוור הג'וניור, וג'ונתן מודיקה הסיניור). שימו לב אליהם, קבוצה מאוד מעניינת.

9. באקנל (פטריוט ליג, אלופה) קבוצה שמצד אחד ניצחה כל אחד מהמשחקים באליפות הקונפרנס שלה בלפחות 12 נקודות. מצד שני, זה הפטריוט ליג והקבוצות היו: ארמי, אמריקן והולי קרוס. אין שום סיבה שבעולם שהם יעברו יותר משלב אחד (וגם זו תהיה הפתעה).

10. אלאבמה (SEC, הזמנה). צ'ק דייויס, הפורוורד של הקרימזון טייד, הוא שחקן מאוד מעניין. סופמור פורוורד שקולע מעל ל-56 אחוז. חוץ ממנו אין לקבוצה הזו יותר מדי להציע. יעופו כבר בסיבוב הראשון.

11. סן דייגו סטייט (מאונטיין סטייט, אלופה). ה"אזטקס" היא קבוצה מאוד פיזית שיכולה להפתיע את אינדיאנה בסיבוב הראשון של הטורניר. ליותר מזה אין מה לצפות מהם. יש להם שני שחקנים די מעניינים: ברנדון היט (גארד) ומרקוס סלאוג'טר (פורוורד), שניהם ג'וניורס.

12. קנט סטייט (מיד אמריקן, אלופה). קבוצה מאוד סימפטית, אמה-מה? א. שיחקה בבית די קל וב. תיפגש עם פיטסבורג. מצד שני, שלושת השחקנים הבולטים שלה הם סיניורס מאוד מנוסים. שימו לב במיוחד לשני הגארדים: ג'יי יאנגבלאד ודה-אנדרה היינס.

13. ברדלי (MVC, הזמנה). קבוצה מאוד לא צפויה, שיכולה להפתיע בסיבוב הראשון. מחד, הם הביסו את נורת'רן איווה המצוינת בחוץ, מאידך הפסידו בחצי גמר הקונפרנס לסאות'רן. מקראלוס סאמרוויל ופטריק אובריאן הם שני שחקנים טובים, גבוהים ופיזיים, מתכון נהדר לסוג הטורנירים הללו.

14. אקסביאר (A-10, אלופה). הסוס השחור שלנו בטורניר. קבוצה נהדרת, מאוד קבוצתית ופיזית. בריאן ת'ורנטון הפורוורד המצויין שלהם (64 אחוז מהשדה) הוא אחד השחקנים הכי פחות מוערכים במדינה. יש לו פוטנציאל בלתי נגמר. השילוב שלו עם סטנלי בורל הגארד שלהם יכול לקחת אותם לשלבים המאוחרים. ההימור כאן: הם עוברים את גונזגה.

15. בלמונט (אטלנטיק סאן, אלופה). הברוינס יפגשו בשלב הראשון עם ה..ברוינס. ולכן גם יפסידו ל-UCLA העדיפה.

16. אורל רוברטס (מיד קונטיננט, אלופה). קבוצה שעצם הגעתה לטורניר הוא בגדר חלום. במידה שלא יובסו ביותר מ-20 נקודות נגד ממפיס, תהיה זו הצלחה אדירה בשבילם.

בית הצפון (מיניאפוליס)

1. וילנובה (ביג איסט, הזמנה). אחת הקבוצות הכי כיפיות לצפיה בקולג'ים. קבוצה של ארבעה גארדים מהירים, שמשחקת את הכדורסל הכי יפה במדינה. אלן ריי נפצע בעינו במשחק האחרון דבר אשר עלול לפגוע בקבוצה. במידה שהוא יחזור לעצמו מהר, הקבוצה הזו הולכת לפחות עד לפיינל פור. רנדי פוי גם ללא ריי, עשוי לקחת אותם לפחות עד לסוויט 16.

2. אוהיו סטייט (ביג 10, הזמנה). יהיה להם הרבה מה להוכיח, ויש לי הרגשה שהם אכן יוכיחו. אף אחד לא ספר אותם בתחילת העונה, אבל כולם סופרים אותם עכשיו. 11 נצחונות רצופים בתחילת העונה, שלושה מהם מאוד יוקרתיים (LSU, וירג'יניה טק, וסיינט ג'וזפס) לא השאירו מקום לספק: הקבוצה הזו מדברת ברצינות. קבוצה מאוד מנוסה, ארבעה שחקנים בחמישיה הם סיניורס. שווה לשים לב לטרנס דיאלס הסנטר/פורוורד הנהדר ולג'קל פוסטר הגארד המהיר שלהם.

3. פלורידה (SEC, אלופה). הגיטורס היא קבוצה מצויינת, שארבעת השחקנים הבולטים (כולם סופמורס) שלה צברו נסיון ביחס לשנה שעברה, דבר שיגרום להם לעבור לפחות שני שלבים. ג'ואקים נואה, הפורוורד/סנטר שלהם, הוא שחקן כיף לצפיה שידבר חזק בשנים הקרובות.

4. בוסטון קולג' (ACC, הזמנה). למרות ההפסד לדיוק בגמר ה-ACC, בוסטון קולג' מגיעה השנה לפיינל פור. באחריות. קבוצה עם עומק בלתי נגמר, מאוד פיזית ומהירה. קרייג סמית הוא אחד השחקנים הכי חזקים פיזית במכללות, לואיס היינהרט מתעלה על עצמו ברגעים החשובים ומוכיח שהוא שחקן קלאץ' אדיר וג'ארד דדלי נשאר טוב לאורך כל העונה.

5. נבאדה (ווסטרן אתלטיק, אלופה). רוב מה שיש לנו לספר על הקבוצה הזו זה: ניק פאזאקס. פורוורד נהדר שקולע 21.8 נקודות למשחק (באחוזים נהדרים), ומוריד מעל ל-10 ריבאונדים. הוא יעלה אותם לפחות שלב אחד.

6. אוקלהומה (ביג 12, הזמנה). מה הם עושים כאן? ולמה מהמקום השישי? רק אלוהים יודע. אין הרבה מה לכתוב על הקבוצה שהפסידה לנברסקה בפתיחת טורניר הביג 12. יש לנו הרגשה שהם הולכים לעוף כבר בסיבוב הראשון לוויסקונסין מילווקי.

7. ג'ורג'טאון (ביג איסט, הזמנה). הקבוצה שהפסידה לסיריקיוז בגמר טורניר הביג איסט היוקרתי. ההויאס (במידה ויעברו את נורת'רן איווה) יפסידו לאוהיו סטייט כבר בסיבוב השני. קבוצה שתמיד ידעה להוציא מתוכה סנטרים נהדרים (יואינג, מוטמבו, מורנינג) תוציא מתוכה תוך שנה שנתיים עוד אחד נהדר: רוי היברט. תרשמו את השם.

8. אריזונה (פאק 10, הזמנה). חסן אדאמס חוזר לטורניר אחרי שהושעה מטורניר הפאק-10 בעקבות "נהיגה תחת השפעת אלכוהול". עם או בלי אדאמס אין לקבוצה הזו מה לחפש כאן. במידה והם יצליחו לעבור את ויסקונסין (קשה לי להאמין) הם יפלו מול וילנובה.

9. ויסקונסין (ביג 10, הזמנה). קבוצתו של אלנדו טאקר הנהדר. במידה ויעברו את הסיבוב הראשון, ויש להם סיכוי טוב, גם הם יפלו מול וילנובה.

10. נורת'רן איווה (MVC, הזמנה). קבוצה שהתחילה את העונה נהדר אבל נחלשה דווקא לקראת הישורת האחרונה. במידה ויפסידו בפחות מעשרים נקודות לג'ורג'טאון תהיה זו הצלחה מבחינתם.

11. וויסקונסין מילווקי (הוריזון ליג, אלופה). מילווקי מגיעה לטורניר הגדול בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, הישג נהדר לקבוצה הקטנה הזו. בו דיוייס וג'וח טאקר המנוסים עלולים לקחת אותם שלב אחד. כן כן, הם עשוים להנחיל לאוקלוהומה הפסד מביש כבר בתחילת הטורניר.

12. מונטנה (ביג סקיי, אלופה). עוד קבוצה מאוד מנוסה. ארבעת השחקנים הכי חשובים שלה הם סיניורס, דבר שיכול מאוד לעזור להם. לצערם הם תופסים את נבאדה החמים כבר בסיבוב הראשון.

13. פסיפיק (ביג ווסט, אלופה). כריסטיאן מארקר הוא שחקן לא רע בכלל. עדיין, לפסיפיק אין תשובה לבוסטון קולג' והם יקבלו מהם בראש כבר בסיבוב הראשון.

14. סאות' אלאבמה (סאן בלט, אלופה). סאות' אלאבמה מאוד שיכנעה בגמר טורניר ה"סאן בלט", כשהביסה את ווסט קנטקי ב-25 נקודות. אבל מצד שני, זה ווסט קנטקי, וזה ה"סאן בלט". הם יפסידו לפלורידה כבר בסיבוב הראשון.

15. דווידסון (סאות'רן, אלופה). דווקא קבוצה שלא היינו ממהרים לזלזל בה. לקחה בהליכה את ה"סאותר'ן" אחרי שהביסה את צ'אטנוגה ב-25 נקודות. קבוצה עם עומק וניסיון נהדרים. שלושת השחקנים הכי טובים שלה הם סיניורס. עלולה מאוד להקשות על אוהיו סטייט בסיבוב הראשון, ואולי להנחיל לה את ההפתעה של הסיבוב.

16. מונמות'/המפטון, מי שלא תהיה, היא תפסיד לוילנובה.

ההימורים שלנו

ולבסוף, ההימורים של כותבי המדור. מכיוון שאנחנו מומחים קטנים מאוד, הנה כמה קבוצות שאתם בטוח לא רוצים לבחור (הערת עורך: אני לא הייתי מקשיב להם גם אם הם אומרים שהשמש זורחת ב-2 בצהריים באמצע אוגוסט):

יובל: פיינל פור - דיוק, פיטסבורג, יוקון, בוסטון קולג'. בגמר: בוסטון קולג' מנצחת את פיטסבורג.

אריאל: טקסס, פיטסבורג, יוקון, בוסטון קולג'. בגמר: יוקון מסבים אושר לחובבי הכדורסל בארץ ומנצחים את טקסס.

אם גם אתם מעוניינים להמר, כל מה שאתם צריכים, על מנת להשתתף בטירוף ה"ברקטולוגיה" ששוטף את ארה"ב באמצע חודש מרץ (ראו לינק מצורף). אחרי שגמרתם את הפרוצדורות מגיע השלב שבו אתם עושים את הבחירות שלכם. עברו בית בית ובחרו את הקבוצה שתזכה לדעתכם. על בחירות בקבוצות שמדורגות נמוך תיזכו בהרבה נקודות, בחירה סולידית במדורגות גבוהות תקנה לכם מעט נקודות דירוג. הזוכה המאושר יזכה לראות את שמו מפורסם בסיום הטורניר.
כדי שלא תלכו לבחירה כצאן לטבח, הנה כמה טיפים שאולי יעזרו לכם כשאתם באים לסמן את הזוכות:

1. בחמש השנים האחרונות, תמיד הפסידה מדורגת 5 למדורגת 12 בסיבוב הראשון. השנה אין מועמדים יותר מדי טובים, סירקיוז נראים הכי פגיעים.

2. מעולם, בכל שנות הטורניר, לא הגיעו כל 4 המדורגות ראשונות לפיינל פור. למעשה, רק שלוש פעמים הגיעו שלוש מדורגות ראשונות לשלבים הסופיים.

3. מעולם לא ניצחה מדורגת 16 בטורניר. אם אתם בונים על זה כהפתעה, תחשבו שוב.

4. בממוצע, בערך רבע מהמשחקים מסתיימים בהפתעה של ניצחון המדורגת נמוכה. קחו בחשבון.

אם חשבתם שיש לכם סיכוי לקלוע בול בכל המשחקים, אז הנה חישוב קצר שיבהיר לכם כמה אתם טועים (באדיבות גיל גרינגרוס): בטורניר יש 63 משחקים (לא כולל המשחק בין המדורגות נמוך) והסיכוי לנחש נכונה את כל המשחקים הוא 2 בחזקת 63, או 1 ל- 9,223,372,036,854,775,808. אם כל אדם באמריקה ימלא טופס, משהו כמו 300 מיליון איש, הסיכוי שמישהו יהמר את כל המשחקים נכון הוא: 0.00000000003253. בקיצור, אל תבנו על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully