וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל ניצחו באליפות ישראל ב-470

15.3.2006 / 15:18

הצמד הישראלי הוותיק ביותר, רשם עוד אליפות מוצלחת וייצא לסדרת תחרויות באירופה. נועה בוצר ולאיה טכטנברג ניצחו בנשים

אליפות ישראל בשייט במפרשיות מדגם 470 הסתיימה היום (חמישי) כאשר יום השיוטים האחרון בוטל בגלל מזג האוויר. בתום חמישה שיוטים שקבעו את גורך האליפות, זכו באופן לא מפתיע גידי קליגר ואודי גל בתחרות הגברים. השניים ניצחו ב-4 מחמשת השיוטים, כאשר בפעם היחידה בה הם סיימו במקום השני, הם ראו את צמד הבנות נועה בוצר ולאיה טכטנברג חוצות ראשונות את קו הסיום.

קליגר וגל הם הצמד הוותיק ביותר מבין שייטי ה-470. שני הצמדים החדשים יחסית, שיתחרו מולם על מקום באולימפיאדת בייג'ינג, הם אביב בן חורין וערן סלע (מדלית כסף), אייל לוין וים אמיר (מדלית ארד). אצל הנשים מדובר בדור חדש, למעט ורד בוסקילה, שנפרדה מזוגתה ניקה קורניצקי והקימה צמד חדש יחד עם עדי גלבוע. השתיים הפסידו באליפות לנועה בוצר ולאיה טכטנברג.

אודי גל סיכם את האליפות: "הרמה כל הזמן עולה וזה בכלל לא קל כמו שזה נראה. אנחנו מרוכזים במטרות שלנו, באנו לעשות את העבודה ואנחנו נמצאים בשלב הראשון של העונה".

קליגר וגל יטוסו ביום ראשון לסדרת תחרויות באירופה, כהכנה לאליפות אירופה שתתקיים בתחילת חודש יוני בהונגריה. הם יתחילו בטולון שבצרפת, ימשיכו לברצלונה, משם יעברו לפלמה ואחרי מנוחה קצרה יתחרו בשבוע הייר היוקרתי בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully