וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך השלם להשתתפות בגביע אופ"א

ניר איסקוב

15.3.2006 / 13:18

הפיינליסטית בגביע המדינה תשתתף במפעל רק אם פגשה בגמר את מכבי חיפה, ולא סיימה במקומות 3-2. המקום הרביעי רלוונטי ביותר

האפשרות היחידה שבה הפיינליסטית בגביע המדינה תהיה הנציגה השלישית של ישראל בגביע אופ"א (מלבד הקבוצות שתסיימנה במקומות 2-3), היא אם תפגוש בגמר את הקבוצה שתוכתר לאלופה בסיום העונה, ככל הנראה מכבי חיפה.

הדבר אינו כולל כמובן את הקבוצות שתדורגנה במקומות 3-2 ותפגושנה בגמר את חיפה, מאחר שבמקרה כזה השתתפותן במפעל כבר מובטחת, והכרטיס השלישי לאופ"א יוענק לקבוצה שתדורג במקום הרביעי בליגת העל. "כל אפשרות אחרת, מלבד זו שצוינה, תעניק לקבוצה שתסיים רביעית את ההשתתפות בגביע אופ"א", הבהיר היום (רביעי) סמנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, עו"ד אורי שילה.

לשם המחשה, אם הפועל עכו תפגוש בגמר את מכבי חיפה, הקבוצה מהליגה הלאומית תבטיח בכל מקרה את השתתפותה באופ"א, ללא קשר לתוצאה, בנוסף לקבוצות שתמוקמנה במקומות 3-2 בליגת העל.

אולם, אם הפועל ת"א, שעשויה לסיים במקום 2 או 3, תפגוש בגמר כל קבוצה אחרת שלא הבטיחה את השתתפותה במפעל אירופי כלשהו, אזי היריבה תצטרך לגבור על הקבוצה של דרור קשטן, כדי להבטיח את השתתפותה באופ"א.

המשמעות היא שהמקום הרביעי עשוי בהחלט להיות מטרה למאבק בין הקבוצות, שכן סיכוייו להוביל להשתתפות באירופה בעונה הקרובה, טובים למדיי. כרגע תופסת את המקום הרביעי בני יהודה עם 37 נקודות, כשמתחתיה מדורגות מכבי ת"א עם 34 נקודות ומכבי נתניה עם 33 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully