וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס שאנון שוחרר מרמת השרון

שגיא ניר

15.3.2006 / 12:25

הפורוורד של הקבוצה שוחרר "בגלל בעיות משמעתיות שלא יכולנו להבליג עליהן", לפי בוסאני. האם לשתי תאונות הדרכים שעבר קשר לכך?

טרנס שאנון, הפורוורד של רמת השרון, שוחרר מהקבוצה. שאנון בן ה-27 (2.03 מטר), הגיע לקבוצה בתחילת העונה ושותף ב-12 משחקים, עד שנפצע לפני כחודש וחצי בשריר הירך האחורי. מחליפו הזמני, הקטור רומרו, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, הספיק לעזוטב את רמת השרון אחרי פחות משבועיים.

לוואלה! ספורט נודע כי השחקן היה מעורב בשתי תאונות דרכים, אחת לפני כשבועיים ואחת לפני מספר ימים, שיתכן והן שגרמו לקבוצה לוותר על השחקן, שהיה אחד מהבולטים בקבוצה מתחילת העונה.

"אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל מוכן רק לומר שהוא סולק מהקבוצה בגלל בעיות משמעתיות שלא יכולנו להבליג עליהן", אמר מאמן רמת השרון, רוני בוסאני. הבעלים, מיקי ברקוביץ', הגיב ואמר: "זה לא קשור לתאונות, הסיבה לשיחרור היא התנהגות בלתי ספורטיבית".

שאנון קלע העונה 17.8 נקודות וקלט 8.3 כדורים חוזרים ב-12 משחקים. הוא היה אמור להשתלב בחזרה בסגל, אבל שיחרורו משאיר את רמת השרון ללא זר בעמדת הפורוורד. העובדה כי משחק הליגה הקרוב שלה יהיה מול מכבי ת"א, מותיר לה שבוע נוסף למלא את החסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully