וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4.5 חודשי מאסר לאוהד סכנין

עלי גאלי, הארץ בשיתוף

15.3.2006 / 11:15

האוהד הואשם בהתפרעות במשחק עם בית"ר ירושלים בינואר. במשחק האחרון בין השתיים התלוננו אוהדים על אלימות יתר מצד המשטרה

בית משפט השלום בעכו גזר 4.5 חודשי מאסר בפועל ו-4 על תנאי על תושב סכנין, שהואשם בהתפרעות במשחק עם בית"ר ירושלים בינואר (0:0), והרחקה עד סוף העונה מהמגרשים.

עבאס סואן, קפטן בני סכנין, טען אתמול (שלישי) שהוא אינו מרשה, לא לעצמו ולא לחבריו, לנהל מו"מ עם אף קבוצה בליגה, עד סיום העונה. או לפחות עד שיתברר מעמדה של סכנין בליגת העל.

"יש לי הרבה עבודה בליגה ולא אתעסק בספוקלציות ופירסומים על מעבר לקבוצה אחרת", אמר הקשר בהתייחס לידיעה אתמול ב"ספורט הארץ", לפיה סיכם במכבי חיפה. "הדבר הזה עלול להרוס ולהזיק לסכנין שזקוקה לליכוד יותר מבכל תקופה אחרת. השייכות שלי לסכנין היא מעל לכל אינטרס אישי. הקבוצה עיצבה אותי כסמל הכדורגל של המגזר הערבי, ואני נהנה מזה יותר מכל סכום כסף".

אלא שאתמול, יום למחרת ההפסד 0:3 לבית"ר ירושלים, סואן לא ממש נהנה. "אני מתנצל ומתבייש בפני הקהל שלנו על האכזבה", אמר סואן. "אבל אני מבטיח להם שאנו נשארים בליגה. אני רגוע מהעובדה שהקבוצה שלנו מאוחדת ואין בה סיכסוכים פנימיים. הדבר הזה יחזיר את ההישגים".

סואן מדבר על כך שאין מתיחויות בין השחקנים אלא שאתמול הוא עצמו השמיע האשמות כלפי חבריו: "לא יודע מה קרה לשחקנים. אף שחקן לא עמד בעמדה שלו והכל היה תוהו ובוהו. לא יודע למה השחקנים לא נענו לבקשה של לופא קדוש שדרש לחימה ונחישות, במיוחד ההגנה שנראתה מפורקת".

אתמול קיבלו שחקני סכנין יום חופש וסואן מספר שאירועי המשחק לא דוברו ולא נוצר שום קשר בין ההנהלה לשחקנים, ולהיפך. "כולם בהלם", אמר. בדיחה מרירה שרצה אתמול בסכנין הלכה כך: שכל אוהד אוהד יתרום אלף שקל, יאספו שלושה וחצי מיליון שקל ונקנה את המשחקים עד סוף העונה.

את מחיר שמירת השקט היחסי שלשום בדוחא, שילמו אחדים מאוהדי סכנין שקיבלו מכות רצח משוטרים. אחד מהם, אדהם זבידאת, אמר אתמול: "צעקתי לעבר השחקנים שיתחילו לשחק ופתאום אני רואה שאנשי יס"מ מתנפלים עליי באלות ובמכות רצח. תסתכל על הסימנים בגב, בידיים. עברתי כל הלילה בדיקות בבית החולים ואני מתכוון לתבוע את המשטרה על ההתנהגות האלימה שלה, ללא שום סיבה מוצדקת".

אוהד אחר, מוחמד אבו סאלח, סיפר: "עמדתי ביציע לאחר סיום המשחק, שוטר אחד שם את הרגל שלו על הגב שלי והפיל אותי על הכיסאות ביציע. התעלפתי מהמכה והובהלתי על אלונקה לטיפול ביחידת מד"א. השוטר צולם על ידי עיתונאי שנכח במקום ואני מתכוון להגיש נגדו תביעה"

אתמול התנחמו בסכנין בניצחון קבוצת הנשים של המועדון, על קבוצת הנשים של בית"ר ירושלים בטדי, 2:3 במסגרת הליגה הלאומית לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully