וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ניצחה במאלאגה

14.3.2006 / 23:30

היוונים השיגו ניצחון חוץ גדול על הקבוצה שהחזיקה במאזן הטוב ביותר בשלב הבתים הראשון, והשיגה מקדמה עצומה בקרב על העלייה מבית ד'

יומיים לפני המשחק נגד ריאל מדריד, היו נשואות הערב (שלישי) עיניה של מכבי תל אביב למפגש המסקרן במלאגה, בין הקבוצה המקומית לאולימפיאקוס, בקרב ישיר על המקום השני בבית ד', שיצטלב בשלב הבא עם הבית של הצהובים. הסטטיסטיקה היבשה הראתה על פייבוריטיות ברורה של מלאגה. זו החזיקה במאזן של 1:7 במשחקים הביתיים העונה באירופה, בעוד מאזן החוץ של היוונים הפוך כמעט במדוייק, 6:1.

אלא שמספרים לחוד ומציאות לחוד. היוונים לקחו את ההובלה מהפתיחה ולא שמטו את היתרון הדו ספרתי שפתחו כבר ברבע הראשון. 4 זריקות שדה בלבד קלעה הקבוצה הספרדית במחצית ראשונה איומה מבחינתה, שהסתיימה ב-30:49 לאולימפיאקוס. המחצית השנייה נמשכה באותו המומנטום ואולימפיאקוס המשיכה להוליך ב-19 גם בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון נרגעו מעט היוונים והספרדים קלעו בו 31 נקודות, לעומת 44 שקלעו עד אליו. 75:87 לאולימפיאקוס בסיום, בדרך ליצירת יתרון משמעותי על פני יריבתה בקרב על המקום השני בבית, אחרי שניצחה גם במשחק הראשון ביניהן. מלאגה, שהייתה הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בשלב הבתים המוקדם, נמצאת עם רגל וחצי מחוץ למפעל.

תיוס אדני, שנבחר לשחקן המצטיין של היורוליג בחודש פברואר, המשיך את יכולתו המצויינת עם 25 נקודות ו-7 כדורים חוזרים עבור אולימפיאקוס. קווינסי לואיס תרם 15 משלו, ואנדראה זיזיץ' הוסיף 12. שחורצאניטיס אסף 8 ריבאונדים וקלע 6 נקודות. מרכוס בראון עם 23 נקודות, וחורחה גרבאחוסה עם 19 ו-8 ריבאונדים היו היחידים שתיפקדו בקבוצה הביתית, שקלעה ב-42 אחוזים לשתי נקודות וב-20 בזריקות השלוש שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully