וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הצטרפה לחגיגה

14.3.2006 / 23:34

ניצחה את אייאקס 0:1, במשחק שהשלים את שמינית גמר ליגת האלופות ותפגוש בשלב הבא את ויאריאל. סטנקוביץ' עם שער הניצחון

אינטר מילאנו הפכה הערב (שלישי) לקבוצה האיטלקית השלישית שעולה לרבע גמר ליגת האלופות ולקבוצה שסוגרת את תמונת רבע הגמר. הנרהזורי, שיכלו להסתפק בתיקו נמוך מול אייאקס אמסטרדם, ניצחו את ההולנדים 0:1 בסן סירו משער של סטאנקוביץ' בדקה ה-57. יריבתה של אינטר ברבע גמר ליגת האלופות תהיה ויאריאל הספרדית.

זה היה הניצחון ה-150 של אינטר במסגרת אירופאית ב-303 משחקים. בשבע ההופעות האחרונות של אייאקס בחוץ מול יריבות איטלקיות, היא לא ניצחה, המגמה הזו לא נמשכה הערב וההולנדים סיימו את דרכם המכובדת בליגת האלופות.

אינטר פתחה את המשחק בקצב מסחרר. ב-12 הדקות הראשונות ראינו נסיון למספרת של אדריאנו, נסיון וולה של פיגו ועוד טיל של אובפמי מרטינס מ-18 שמטר, שהרעיד את המשקוף של אייאקס. בדקה ה-25 נפסק כדור עונשין מ-11 מטר לטובת אינטר בעקבות נגיעת יד של לינדנברג ברחבה. אדריאנו נגש לבעוט את הפנדל והחמיץ ברשלנות. אייאקס העבירה הילוך והחלה לתקוף יותר החל מהדקה ה-30. זה כמעט עלה לאינטר בפנדל כשמטראצי נגע בידו בכדור ברחבה, אלא שהשופט לא שרק הפעם.

השליטה של אינטר במשחק באה לידי ביטוי בדקה ה-57. וולטר סמואל שלח כדור לדיאן סטנקוביץ', שפרץ משמאל, העביר שני שחקנים של אייאקס על סף הרחבה ובעט לחיבורים. 0:1 לאינטר. בדקה ה-73 חאתם טרבלסי היה קרוב להשוות, אבל בעיטה שלו מ-20 מטר עלתה מעל למשקוף. בדקות שנותרו עד לסיום, אינטר העדיפה להסתגר ומנעה מאייאקס לייצר מצבים מסוכנים. דווקא אדריאנו כמעט וכבש את השני לאינטר בתוך תוספת הזמן, אבל החמיץ מקרוב.

בסיכומו של עניין, הנרהזורי מצטרפים למילאן ויובנטוס ויוצרים משולש איטלקי חזק ברבע גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully