וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריס בניו אורלינס, קולפפר במיאמי

15.3.2006 / 10:18

שני הקוורטרבקים המבוקשים ביותר בליגה מצאו בית חדש. בריס חתם כשחקן חופשי בסיינטס, קולפפר הועבר בטרייד ממינסוטה, גיבנס בטנסי

שוק ההעברות ב-NFL ממשיך לגעוש, כששני הקוורטרבקים המבוקשים ביותר העונה מצאו בית חדש. דרו בריס, שחקן הפרנצ'ייז של סן דייגו בעונה האחרונה, חתם בניו אורלינס סיינטס. ההשלכה במקרה של בריס גדולה על הדראפט, מכיוון שהסברה הייתה שהסיינטס יילכו על מאט ליינארט כקוורטרבק. יש סיכוי, כמובן, שהם עדיין יעשו זאת, אבל עם בריס בעמדה האפשרויות שלהם גדולות יותר.

הבעייה הגדולה היא של הוושינגטון רדסקינס, לה יש צבא של תופסים (ברנדון לויד שהגיע מסן פרנסיסקו ואנטואן רנדל אל מפיטסבורג יחברו לסנטנה מוס) אבל מארק ברונל הוא עדיין הפותח. הסקינס, ששמו עין על בריס, הסתפקו בטוד קולינס, המחליף שבא מקנזס סיטי וישמש חלק בסוללה שתכלול גם את פטריק "קבלת החלטות נכונה" ראמזי וג'ייסון קמפבל.

דאנטה קולפפר ביקש טרייד זמן רב. הוא לא רק קיבל אחד, הוא קיבל אותו למקום חם. קולפפר עבר ממינסוטה למיאמי, והוייקינגס מקבלים תמורתו בחירת דראפט של סיבוב שני. הוא עדיין מחלים מקרע ברצועות ברכו. אם קולפפר, בעל זרוע חזקה, יהיה בריא, מיאמי תקבל שידרוג אווירי גדול מאוד, כשרנדי מקמייקל, הטייט אנד, כריס צ'יימברס ומרטי בוקר התופסים שיוועו בשנה שעברה לקוורטרבק שימסור להם.

חיזוק משמעותי גם לניו יורק ג'איינטס, שהחתימו את מגן הפינה אר. וו. מקוורטרס. אריק מולדס, התופס של בפאלו, פנה להנהלת הקבוצה בדרישה לשחררו לקבוצה אחרת. למולדס נותרו שנתיים בחוזהו, בהן הוא אמור להשתכר 17 מיליון דולר. הוא סירב לקחת קיצוץ בשכר (התקרה של הבילס חנוקה מהחוזה שלו) והמסר שהעביר היה "שלמו לי או שחררו אותי מהעיר הקפואה שלכם".

החתמות נוספות בליגה: דייויד גיבנס, התופס של ניו אינגלנד, מצא גם הוא בית חדש, בעיר המוזיקה, כשחתם בטנסי לחמש שנים. הוא ישמש שם כתופס מספר 1 לסטיב מקנייר. ג'ון קיטנה חתם לארבע שנים בדטרויט, ויתחרה על חולצת הפותח עם ג'ואי הרינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully