וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרמן ושמיר שוקלים לתמוך במכבי ת"א

ניר איסקוב

14.3.2006 / 21:30

השניים, שמצדדים במינויו של אברהם גרנט למאמן, נפגשו בשבוע שעבר, ודנו במתן סיוע כלכלי לקבוצה. הערעור של ברקוביץ' לא נידון

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א בכדורסל, ומאיר שמיר, הבעלים לשעבר של הפועל פ"ת בכדורגל, נפגשו ביניהם בשבוע שעבר, ודנו באפשרות לתמוך כלכלית בקבוצת הכדורגל של מכבי ת"א, מבלי להצטרף ללוני הרציקוביץ' בבעלות על המועדון.

חשוב לציין כי לעת עתה מדובר בגישושים ראשוניים בלבד, והמטרה היא לרתום לעניין גם את ליאוניד נבזלין, שותפו של פדרמן לעסקים. הפגישה התקיימה במקביל למגעים שקיים הרציקוביץ' עם איל ההון, יצחק (זכי) רכיב, בדבר הצטרפותו לניהול מועדון. אגב, פדרמן נמצא עמוק בסוד העניינים בהקשר של המו"מ התקוע בין הרציקוביץ' לרכיב.

פדרמן ושמיר, שהשתייכו לקבוצת "מופת" שניהלה את מכבי ת"א בשנות ה-90', ידועים כמקורבים לאברהם גרנט, ותומכים במועמדותו להדריך את הקבוצה בעונה הבאה. שמיר הכחיש את תוכן הפגישה, אך לא את עצם קיומה, את תגובתו של פדרמן לא ניתן היה להשיג.

בינתיים, גרנט ממתין להבהרות לגבי מעמדו מרומן אברמוביץ', שהבטיח לו כי במידה שימצא רוכש להפועל ת"א בסדר הגודל של לב לבייב, הוא יאמן את הפועל על פי ההסכם שהשיג מול לבייב.

אם ניסיונותיו של אברמוביץ' לא יצלחו, וקבוצת הניהול הנוכחית של הפועל ת"א תמשיך גם בעונה הבאה, אז אופציית מכבי ת"א תיפתח בפני גרנט, ותוכניתם של פדרמן ושמיר עשויה לתפוס תאוצה. ידוע כי גרנט יחזור לקרית שלום, רק אם למכבי יהיה גב כלכלי חזק.

בניגוד לפרסומים שונים, לוני הרציקוביץ' כלל אינו מתלהב להחזיר את גרנט, אך תמיכה כלכלית מצד פדרמן ושמיר, עשויה לרכך את הבעלים.

ברקוביץ' ימשיך לשבת ביציע

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, החזיר היום (שלישי) למזכירות בית הדין המשמעתי של ההתאחדות, את בקשת הארכת מועד הערעור שהגיש אתמול אייל ברקוביץ'.

הסיבה לצד שבו נקט עו"ד אבן עזרא, היא שבבקשות מסוג אלה של ברקוביץ', המבקש צריך לנמק מדוע לא הגיש את הערעור בתוך חמישה ימים כמתחייב בתקנון המשמעת, אלא במועד מאוחר יותר, ואילו בבקשת קשר מכבי ת"א לא הופיע נימוק כזה. על כן, עד אשר ברקוביץ' יעביר את נימוקיו, נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לא תוכל לדון בבקשתו.

מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, הריץ לקראת סיום האימון היום את חניכיו במשך 40 דקות, במה שהוגדר על ידו כ"אימון כושר". כריסטיאן גונזאלס חזר לאימוני ריצה, לאחר שלא נכלל בסגל הקבוצה במשחק נגד הפועל פ"ת, ואבי נמני ערך אימון קל.
לירן שטראובר עדיין לא החלים באופן מלא מדלקת בדרכי הנשימה, אך צפוי לחזור מחר לאימונים.

אלווין בג'ירי, שנפצע במשחק בפ"ת, סובל מדלקת בשריר, וצפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים. רועי דיין, הסובל משבר מאמץ, יעבור בדיקת MRI, שלאחריה ייקבע מתי יוכל לחזור להתאמן.

קאנן התראיין בסיום האימון לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "האימון היה קשה, כמו כל אימון ביום שלישי. צריך להראות לחימה וקושי גם באימונים, ולא רק במשחק. אחרי שמתאמנים קשה, ניתן לצפות לקושי הזה גם במשחק. התוצאות של מבחן הכושר היו טובות מאוד, למרות שזה לא רק כדורגל נטו. אפשר להשוות את מבחן הכושר ל-60 דקות משחק, לאחר מכן ערכנו משחקון של 25 דקות, על מנת לדמות עייפות בסיום המשחק".

בהתייחס למעמדו, אמר ההולנדי: "העונה אמנם גמורה מבחינת תארים, אבל לא מבחינת עשייה ובנייה לשנה הבאה, אני ממשיך בהכנות כרגיל. אני מכבד ומבין את המצב של מכבי, וממתין לתשובה מהמועדון".

קבוצת אוהדים תתמוך בלוני בשבת

למרבה הפלא ישנם גם אוהדי מכבי תל אביב התומכים בהישארותו של לוני הרציקוביץ' בקבוצה.

אחד מהם, עומר מזרחי, בן 19 ותושב ראשון לציון, מתכוון להגיע למשחקה הקרוב של קבוצתו, ביום שבת מול מכבי פתח תקווה, כשהוא מצוייד בשלטי תמיכה בבעלים הנוכחי.

"ראינו שזכי רכיב וכל אלו שרצו לקנות את מכבי לא רציניים, ולנו חשוב שמכבי תישאר על המפה", אמר מזרחי, "אנחנו קוראים ללוני להשאר ולהעמיד קבוצה צעירה וחזקה בעונה הבאה. להחזיר את ראובן עובד ואת ואלי ביטון, ולמנות את ניצן שירזי כמאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully