וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "מחפשים פרסום על הגב שלי"

משה בוקר, הארץ בשיתוף דניאל ירושלמי

15.3.2006 / 7:54

היהלומן משה צייג טוען כי נשיא מכבי פ"ת השתמש ביפוי כוח שהעניק לו, כדי לפתוח חשבונות בנק על שמו. נשיא פ"ת: "גיבוב של שטויות"

משה צייג, יהלומן ואיש עסקים, הגיש היום (שלישי) באמצעות עו"ד רונאל פישר, קרן שמש וליאת דר, לביהמ"ש המחוזי בת"א, תביעה על סך 3.5 מיליון שקל נגד נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, עליו נטען כי היה חסר אמצעים כלכליים בעת שהכיר את התובע ורעייתו, ולמחייתו עסק בעבודות שיפוץ.

מכתב התביעה עולה כי לוזון, העוסק בתחום הנדל"ן, לקח מיליוני שקלים מכספי צייג, תוך הבטחה שישקיע אותם בעסקאות נדל"ן שונות. בנוסף, לוזון השתמש ביפויי כוח שניתנו לו מטעם צייג ורעייתו כדי לפתוח חשבונות בנק על שמם ולהשתמש בחשבונות אלה לצורך נטילת הלוואות לטובתו.

באחד המקרים, נטען בכתב התביעה, בתמורה למשכון זכויותיו של צייג יחד עם זכויותיו שלו בקרקע המשתרעת על חמישה דונם זכה לוזון לקבל קו אשראי מבנק לאומי בסניף סגולה בפתח תקוה, שם התנהלו חשבונות צייג ולוזון בסכום של לא פחות מ-3.24 מליון דולר. על פי כתב התביעה, הסכום אמור היה להיות מיועד לביצוע עסקאות נדל"ן משותפות של השניים, כפי שסוכם ביניהם, ובמקום זאת לקח לוזון את הכספים ועשה בהם לעסקיו.

צייג מאשים כי עמוס לוזון יצר מצגי שווא מתוחכמים כדי למנוע ממנו ומרעייתו, שאינה דוברת עברית, לברר את מצבם הכספי ואת זכויותיהם בנכסי מקרקעין שרכשו באמצעותו. במשך שנים נענה צייג בתשובות חמקמקות ובהבטחות שווא לקבל את המצג שאותו ביקש תוך שהוא משתמש ביפויי הכוח ובמיליוני שקלים אותם לקח במרמה מן השניים.

עוד נכתב כי רק באחרונה, לאחר ניסיונות בלתי פוסקים מצדו של צייג לברר היכן נרכשו נכסי נדל"ן השייכים לו ואלו עסקאות סיבוביות לקבלת אשראי הוסתרו מבני הזוג צייג על ידי לוזון, הוברר כי נשיא מכבי פ"ת עשה שימוש בכספים כדי לרכוש את הנכסים הללו לעצמו, ואת צייג השאיר מחוץ לתמונה.

בכתב התביעה תובע צייג סכום כספי של 3.5 מליון שקל ובנוסף, את כל הזכויות המגיעות לו בנכסים שונים שנרכשו בכספו וכן, בכל הרווחים שעשה בהם לוזון במהלך השנים - סכומים שלטענתו נאמדים במיליוני דולרים.

"למה הם חיכו משנת 95'?"

לוזון טען כי כתב התביעה כלל לא הגיע לידיו והגיב: "זה הכל גיבוב של שטויות", אמר אתמול, "למה הם חיכו משנת 95 ועד היום עם כל העניין הזה? כל המטרה שלהם זה להשיג הפרסום על גבי. אחרת איך אפשר להסביר את זה שעו"ד פישר שלח את כתב התביעה לכל אמצעי התקשורת לפני שזה הגיע אלי".

עם זאת, לוזון לא מכחיש שהוא מכיר את צייג וטוען כי יש לשניים עסקים משותפים: "המרכז המסחרי בירקונים שהם מדברים עליו מאוכלס כבר תשע שנים, איפה הם היו? בנדל"ן אין דבר כזה לחיצת ידיים, יש חוזה ורק הוא זה שתופס. בנוגע להאשמות שלהם כאילו כספים שלהם הגיעו למכבי פתח תקוה, אני רק יכול להגיד שאני לא צריך אישור מאף אחד להעביר כספים לקבוצת הכדורגל שבבעלותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully