וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לטרבל

ניר איסקוב

15.3.2006 / 8:34

מכבי חיפה הולכת על שלושה תארים השנה. כדי שהכל יהיה מושלם, היא תצטרך לנצח את מ.ס אשדוד (17:15, ערוץ 1) בגמר גביע הטוטו

מ.ס. אשדוד, שספגה בימים האחרונים חצי ביקורת רבים בעקבות אירועי משחק הליגה נגד הפועל כפ"ס, תתייצב מחר באצטדיון ר"ג (רביעי, 17.15, שידור ישיר בערוץ 1), למשחק גמר גביע הטוטו מול מוליכת טבלת ליגת העל, מכבי חיפה.

אשדוד, שעדיין נמצאת בסכנת ירידה, תחסר את הקפטן שי הולצמן, הסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ובמקומו יפתח יניב עזרן כחלוץ בודד, לאחר שבמשחקים האחרונים תופקד בצד שמאל של הקישור. משה אוחיון צפוי לחזור להרכב, ואילו חאבי גונזאלס, שחזר אתמול (שלישי) לאימונים מלאים אחרי פציעה, יחל את המשחק על הספסל.

הנהלת הקבוצה תעמיד לא פחות מ-20 אוטובוסים לרשות אוהדיה, ותחלק 2,000 כרטיסים בחינם למבוגרים ולבני הנוער שייקחו חלק בהסעות המאורגנות למשחק.

9 אוטובוסים ייצאו ממתחם אצטדיון הי"א, 3 אוטובוסים ימתינו לאוהדים ליד בי"ס הרוא"ה ברובע י"א ו-8 אוטובוסים נוספים יוקצו לשחקני מחלקת הנוער של המועדון, וייצאו מאזור ב'. ההסעות יעזבו את המתחמים השונים החל מהשעה 14.30.

באשדוד מצפים ל-3,000-4,000 שיגיעו לעודד את השחקנים. אוהדי אשדוד יאכלסו את יציעים 1 ו-2 באצטדיון הלאומי, ומי מהם שלא יזכה בכרטיס חינם, ייפרד מ-40 שקל (מבוגר) ו-20 שקל (בני נוער).

דוד רביבו, שהחל במהלך שהוביל לשער מעורר המחלוקת בכפ"ס, אמר: "ראינו בטלוויזיה שבכלל לא התייחסו למהלך הזה, וכמובן שאם הייתי יודע שיש שחקן פצוע של כפ"ס, לא הייתי מהסס להוציא את הכדור החוצה. קיבלתי את הכדור 70 מטר מהשער של כפ"ס, ורצתי עד לרחבת ה-16, ככה שהם יכולים לבוא בטענות רק אל עצמם. אם מישהו בכפ"ס בכל זאת נפגע, אני מתנצל".

לגבי המפגש מחר, אמר רביבו: "אני מקווה שנבוא ונציג יכולת משכנעת. הראש שלנו אמנם בליגה, אבל גם במשחק ידידות שחקן כדורגל בא הכי בפוקוס ורוצה לנצח, ואני בטוח שכך יהיה גם מחר. מכבי חיפה היא הקבוצה הכי טובה בכדורגל הישראלי, וביום טוב שלה קשה לעצור אותה. אני מקווה שנתפוס אותה ביום פחות טוב".

הרכב משוער: סמי אג'יי, אמיר אלקריף, אוצ'ה שריף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר, בלסינג קאקו, משה אוחיון, עמנואל אמביידה, דוד רביבו, יניב עזרן.

ארבייטמן: "לא יודע על זה שאני חתום לעונה הבאה"

מכבי חיפה, שחורקת בחודשים האחרונים, תחסר את גוסטבו בוקולי המורחק, שבמקומו יעלה ליאור רפאלוב הצעיר. נראה כי שלומי ארבייטמן, שלא פתח במשחק האחרון נגד הפועל ת"א, ישוב להרכב, ויוצב לצדו של רוברטו קולאוטי, הסובל מבצורת שערים ממושכת.

המשמעות היא שחיים מגרלשוילי יחזור לספסל, והמאמן רוני לוי, יחזור למערך של 4-4-2. אחד מהשניים, קלמי סבן או אלון חרזי, יאייש את עמדת המגן הימני.

ארבייטמן אמר לקראת המשחק: "כל שחקן רוצה להגיע לגמר גביע ולזכות. אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת, עם שחקנים יוצאים מן הכלל, וזה לא יהיה קל. זה גביע, זה לא צחוק, וכל משחק הוא חשוב".

בהתייחסו לעונה הקרובה, השיב החלוץ: "אני כרגע לא יודע איפה אני, בסוף השנה נדבר. כרגע אני שם עד סוף העונה, ואני מקווה שנסיים טוב. טוב לי בחיפה, האווירה שם טובה, השחקנים והמאמן מצוינים. אני לא יודע על זה שאני חתום שם גם בעונה הבאה, ואחכה בסבלנות לסוף העונה".

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קנס את הקבוצה ב-10,000 שקל בעבירת התפרעות אוהדים ללא גרימת נזק, במשחק הליגה נגד מכבי ת"א שנערך בחודש שעבר.

הסעות למשחק תצאנה מרחבת אולמי "רון" ב-14.30, בעלות של 30 שקל הלוך-חזור. יציעי 3 ו-4 באצטדיון ר"ג יאכלסו את האוהדים הירוקים בהתמודדות.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', קלמי סבן (אלון חרזי), רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עידן טל, ליאור רפאלוב, מיכאל זנדברג, שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully