וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי עשוי להימכר בקיץ הקרוב

14.3.2006 / 14:06

אם החלוץ ההולנדי לא יאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בשלוש שנים, כפי שזו דורשת, הוא יוצב ברשימת ההעברות בתום העונה

מנצ'סטר יונייטד תמכור בקיץ הקרוב את כוכבה ההולנדי, רוד ואן ניסטלרוי, אם זה לא יאריך את חוזהו בשלוש שנים. חוזהו של החלוץ ייגמר ב-2008 והנהלת המועדון מציעה לו העלאה של 10,000 פאונד בשבוע למשך שלוש שנים נוספות. אם לא יגיעו שני הצדדים לעמק השווה, תמכור הקבוצה האנגלית את ואן ניסטלרוי כבר בתום העונה הנוכחית. נראה כי הלחץ של ההנהלה על החלוץ, הוא אחד מהסיבות לסיפסולו בשבועות האחרונים.

בניטז: "אני לא מרגיש לחץ"

רפא בניטז, מאמן ליברפול, התייחס לשבוע הנורא של קבוצתו בו היא הודחה מליגת האלופות בידי בנפיקה וספגה מהלומה קשה לשאיפותיה לסיים שניה בליגה אחרי הפסד לארסנל בהייבורי. "אני לא מרגיש לחץ" אמר בניטז. "אני אוהב מצבים כאלה, אני נהנה מהאחריות כמנג'ר. אם אין לך לחץ זה אומר שאתה במרכז הטבלה. אני לא אוהב להיות שם".

ביום רביעי תשחק ליברפול, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים, מול פולהאם וב-21 במרץ תפגוש את ברמינגהאם ברבע גמר הגביע האנגלי. הבעיה החמורה ביותר של ליברפול היא החלוצים, שארבעתם הבקיעו רק שער אחד ב-2006. "דיברתי עם החלוצים", אמר בניטז. "הם יודעים שהם צריכים לכבוש ויש להם מספיק יכולת. אם נמשיך ליצור נצליח לכבוש. אני בטוח שנוכל לשנות דברים במשחקים הבאים".

אברמוביץ' מותקף

יושב ראש ברמינגהאם סיטי, דייויד גולד, מותח ביקורת על התנהלותו של רומן אברמוביץ'. גולד אמר בראיון לעיתון אנגלי: "אני מבקר אותו בגלל שהייתי רוצה לראות אותו עושה מאמץ להשתלב יותר, ולבוא יותר במגע עם המועדונים האחרים ועם חברי הנהלה של קבוצות אחרות בזמן משחקים. יכול להיות שהוא ביישן אבל לפעמים זה נראה כאילו הוא מתנשא, ויש כאלו שרואים בזה חוצפה. למה הוא לא יכול לבקש מהעוזר שלו לגשת לאנשים ולהגיד להם 'אני רוצה להודות לכם שהגעתם לפה היום. אני לא מדבר אנגלית אבל נהניתי מחברתכם'?".

כל שחקני סלטיק ישחקו עם המספר 7

סלטיק ביקשה מהנהלת הפרמייר ליג הסקוטית שכל שחקניה יעלו למשחק הקבוצה בגמר גביע הליגה בסוף השבוע עם המספר 7, על מנת לכבד את זכרו של שחקן העבר של הקבוצה, ג'ימי ג'ונסטון, שהלך אתמול (שני) לעולמו. הבוקר השיבה מנהלת הליגה בחיוב. ג'ונסטון, שמת בגיל 61 אחרי מחלה קשה, נבחר לפני מספר שנים לשחקן הגדול של המועדון בכל הזמנים, על ידי אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully