וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קורינתיאנס התפטר

14.3.2006 / 11:18

אנטוניו לופז החליט לעזוב את תפקידו אחרי משחק ההפסד 2:1 לסאו פאולו ביום ראשון. גם פלומיננזה תחפש מאמן חדש. רצח באורוגוואי

מאמן קורינתיאנס, אנטוניו לופז, התפטר מתפקידו בתום משחק ההפסד (2:1) ביום ראשון לסאו פאולו. לופז הודיע לשחקנים בחדר ההלבשה על החלטתו. הברזילאי אימן את הקבוצה מספטמבר 2005, וזכה איתה באליפות ברזיל שלושה חודשים מאוחר יותר.

קורינתיאנס, המיליונרית של דרום אמריקה, מדורגת במקום השלישי בלבד בבית 4 בגביע הליברטדורס, ובמקום החמישי בליגת הפאוליסטה, והלחץ על הקבוצה הכריע את לופז שהחליט לעזוב. קורינתיאנס תמנה מאמן שישי לקבוצה בשנתיים האחרונות.

מאמן פלומיננזה פוטר

גם בליגת הקאריוקה לא שקט. פלומיננזה פיטרה את מאמנה פאולו קמפוס אחרי משחק התיקו, 2:2, עם בוטאפוגו. קמפוס, שאימן את הקבוצה רק בחמישה משחקים, ובמשך 17 ימים בסך הכל, הסתכסך עם האוהדים אחרי שבראיון אמר שלא איכפת לו מהם. חבר הנהלת הקבוצה, גוסטבו מנדס, הסביר את ההחלטה בכך שלא ניתן להתעלם מלחץ האוהדים.

נרצח אוהד באורוגוואי

אוהד קבוצת סרו האורוגוואית, נרצח על ידי אוהדי פניארול, אחרי משחק בין השתיים. האוהד, גבר בן 35, עמד בתחנת אוטובוס עם אישתו ובנו, כשהוקף על ידי 10 אוהדים של פניארול שהיכו אותו למוות.

הרצח היכה בתדהמה את אורוגוואי וראשי ההתאחדות דחו את שאר משחקי המחזור שטרם נערכו. "אין ביטחון בשום מקום", אמר יוג'יניו פיגוארדו, נשיא ההתאחדות, "אני חסר אונים לחלוטין בקשר למציאת פתרון מיידי, דחיית המשחקים זה מהלך נכון". משטרת מונטבידאו מסרה שתעשה הכל על מנת למצוא במהירות את הרוצחים, ולהביאם לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully