וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס טוען: "השמועות על הנבחרת לא מטרידות אותי"

אוריאל דסקל, הארץ בשיתוף

14.3.2006 / 10:43

מאמן מנצ'סטר סיטי לא חושף אם רואיין על ידי ההתאחדות האנגלית לנבחרת. למפארד מוטרד מהגעתו הצפויה של באלאק וחושב על בארסה

סטיוארט פירס, מאמן מנצ'סטר סיטי, מוזכר מזה מספר שבועות כמועמד לאימון נבחרת אנגליה. לאחר שאלן קרבישלי, מנג'ר צ'רלטון, רואיין למשרה וסומן על ידי עיתוני אנגליה כמועמד המוביל למשרה, אמר פירס: "זה לא מטריד אותי. מה שיותר חשוב כרגע הוא ההכנה של הסיטי למשחק הגביע". פירס אמר את הדברים במהלך ההכנות של הקבוצה למשחק החוזר בגביע מול אסטון וילה.

"אתה שומע את הדיבורים האלה כל הזמן", אמר פירס, "אבל ברגע שאני מתחיל את יום העבודה אני שוכח הכל. כל הזמן שואלים אותי את אותן שאלות ואני מספק את אותן תשובות", אמר פירס, שבד"כ ישיר בתגובותיו לעיתונאים. הוא הוסיף: "לא אוכל לאשר או להכחיש שראיינו אותי".

על הדלפת הפגישה של קרבישלי אמר פירס: "אני בטוח שבהתאחדות לא רצו שיצלמו אותו. מה שחשוב הוא שיבחרו באיש המתאים למשרה".

למפארד יעדיף להימנע ממאבקי כוח

זה כנראה סגור: מיכאל באלאק, כוכב באיירן מינכן, יצטרף בקיץ לצ'לסי כשחקן בוסמן. "אני רוצה אותו", אמר ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, ליומון הגרמני "בילד". "באלאק אמר שהוא צריך זמן לפני שהוא עושה את ההחלטה הסופית", גילה המאמן הפורטוגלי, "אני מכבד אותו ועכשיו זה תלוי בו".

שמו של באלאק קושר למועדונים הגדולים באירופה בחודשים האחרונים, אולם ברגע שאינטר ויתרה עליו, הציעה לו צ'לסי חוזה ענק - 120 אלף ליש"ט בשבוע. "עבורי הוא אחד מהשחקנים הטובים בעולם", אמר מוריניו, "הוא מאוד אינטליגנט, חזק, בעל מוח טקטי וכובש הרבה שערים. רק פרנק למפארד משחק באותו רמה, שניהם יהיו צמד מהחלומות".

אבל לא בטוח שלמפארד יקבל את חברו החדש לקבוצה. לפי הדיווחים באנגליה, יעדיף למפארד לעבור לברצלונה בתום העונה כדי להימנע ממאבקי כוח עם הגרמני הדומיננטי. באנגליה מאמינים שהחברות החזקה של למפארד עם מוריניו תקשה על המעבר לקטלוניה, אבל לא תמנע אותו. אגב מוריניו, הוא מעוניין גם בפאבל נדווד, קשר יובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully