וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופל דורש: "שרף צריך להפסיק לשמש כפרשן טלוויזיה"

14.3.2006 / 7:03

יו"ר מנהלת הליגה פנה ליו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, בדרישה לא לאפשר למאמן הלאומי לשמש בתפקיד, בשל השתלחויותיו באירגון

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל וחבר נשיאות איגוד הכדורסל, אבנר קופל, פנה אתמול (שני) ליו"ר האיגוד ירמי אולמרט ודרש להורות למאמן הלאומי צביקה שרף להפסיק ולשמש פרשן בטלוויזיה.

קופל כותב במכתבו: "מזה תקופה ארוכה משתלח המאמן הלאומי המועסק ע"י איגוד הכדורסל, כנגד איגוד הכדורסל, מנהלת הליגה והעומדים בראשה. התבטאויותיו הרבות כדוגמת 'פוליטיקה', 'שחיתות', 'בושה וחרפה' על מוסדות האיגוד, מנהלת הליגה וחברי ההנהלה, אינן עולות בקנה אחד עם החלטת האיגוד כי המאמן הלאומי לא יוכל לעסוק בתפקיד פרשן, כל עוד היינו מועסק במסגרת האיגוד (ראה מקרה ארז אדלשטיין).

"לאור האמור לעיל, ומתוך רצון לשמור על מוסדות האיגוד וחבריה, הריני לבקשך, להעלות נושא זה לדיון בהנהלה ואו לחילופין לדרוש את הפסקת פעילותו כפרשן כל עוד הוא מועסק ע"י איגוד הכדורסל".

במקביל, פנה קופל למנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, ודרש כי המנכ"ל ידאג ששרף ורון קופמן יתנצלו בתוכניתם "יציע העיתונות" על הדברים שנאמרו שם בתוכנית ששודרה ביום חמישי האחרון. קופל כותב לבר: "נדהמתי לראות כיצד צמד הפרשנים משתלחים בי אישית, במנהלת הליגה ובאיגוד הכדורסל, תוך הצגת מסמכים כוזבים והעלאת נושא אשר מעולם לא הועלה על סדר היום של מנהלת הליגה. בתוכנית הציגו הפרשנים מסמך אשר נחתם, כביכול, ע"י באלו ואחרים, ו'כאילו' נשלח אל המנהלת כשהנושא היינו הגדלת מספר הקבוצות בליגת winner".

במכתב מצטט קופל את דבריו של המאמן הלאומי: "זו שערורייה מבית היוצר של קופל והמנהלת, המנהלת יותר גרועה מהאיגוד", "אמרו שהאיגוד פוליטיקה, המנהלת שוברת את כל השיאים", "זו רמאות, קופל הזמין את המכתב אליו" וקופמן הוסיף "המנהלת בושה וחרפה".

קופל כותב לבר עוד: "בהתייחס לעובדה כי המנהלת ואני אישית אינם יודעים על קיום מכתב שכזה וכי נושא זה לא הועלה מעולם, הן בפורום ציבורי והן 'בחדרי חדרים', הריני לבקשך לדאוג לאלתר, להתנצלות פומבית של הערוץ בהיקף ובצורה כפי שבא לידי ביטוי בדברי ה'בלע' של צמד הפרשנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully