וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז הוצע ללבנטה הספרדית

עלי גאלי ועודד זרגרי, הארץ בשיתוף

14.3.2006 / 13:19

ה"מארקה" מדווח כי נשיא הקבוצה קיבל שיחת טלפון מסוכן שהציע לו את מנג'ר בית"ר ירושלים, שאמר אחרי סכנין: "לא מכבדים אותי כאן"

עיתון ה"מארקה" מדווח היום (שני) כי נשיא לבנטה, פדרו ויז'רואל, קיבל שיחת טלפון מסוכן. הנדון: העסקתו של לואיס פרננדז, מנג'ר בית"ר ירושלים. לבנטה נאבקת על חזרה לליגה הראשונה (מדורגת במקום החמישי עם 46 נקודות, חמש נקודות מהמקום הראשון). הנשיא שוקל בחיוב את ההצעה, מכיוון שלמאמן יאן הארטה אין אופציה לעונה הבאה.

פרננדז עצמו הגיב לביקורות נגדו, שהגיעו לשיא אחרי ההפסד להכח עמידר בגביע: "אני לא מרגיש שמכבדים אותי. אם עיתונאי בן 25 מתקשר אלי ואומר לי שלא הייתי צריך לנסוע לצרפת אחרי ההפסד, אז אני אומר שזה חוסר כבוד. אני יכול להיות אבא שלו".

[[ארקדי גאידמק]] נכנס בסיום משחק הניצחון על סכנין (0:3) לחדר ההלבשה החוגג של בית"ר ולחץ את ידי השחקנים. על המשחק אמר: "אני שמח מאוד על הניצחון. למרות שאני הספונסר של סכנין אני שמח שבית"ר ניצחה". על מעמדו של לואיס פרננדז, אמר: "אני לא מכיר מישהו עם יכולות מקצועיות כמו שלו, וגם ניסיון והבנה. בשבוע שעבר הפסדנו ושאלו אותי אם הוא יעזוב. עכשיו כשאנחנו מנצחים, שואלים אותי אם הוא יישאר. אי אפשר לקבוע את זה לפי כל תוצאה. אבל אני אומר לכם שיהיה בסדר. בבוא הזמן נשב על הדברים".

בסכנין מאוכזבים מההפסד, אבל מבטיחים שהמאבק על ההישארות בליגה יימשך עד הרגע האחרון. היו"ר מאזן גנאים: "לא נרים את הדגל הלבן. אני לא מאשים אף אחד, אבל אף שחקן אחד מהקבוצה שלי לא הגיע למשחק היום ואין לי תשובות לכל מה שקרה במשחק הזה".

המאמן לופא קדוש: "השחקנים כל כך רצו להצליח, וכנראה זו הסיבה לכישלון".

במשטרה הביעו שביעות רצון מהשליטה על הסדר במגרש ומחוצה לו, למרות 15 אוהדים שנעצרו. קובי דוד, דובר מרחב הגליל, אמר: "יש לנו 15 עצורים, ביניהם חמישה בחורים ובחורה מהימין הקיצוני. הם באו עם אוהדי בית"ר באוטובוס, זיהינו אותם והורדנו אותם עם הסטיקרים והשלטים הגזעניים. מחוץ למגרש גילתה המשטרה שלושה בקבוקי תבערה, אבל אנחנו שמחים שהמשחק הסתיים ללא כל ארועים מיוחדים".

זמן רב אחרי סיום המשחק נרגם אוטובוס האוהדים של בית"ר באבנים, בעת שחצה את כפר מנדא. כמה מאוהדי בית"ר ירדו מהאוטובוס והתפתחה תגרה בין האוהדים לתושבים המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully