וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש וביטחון

13.3.2006 / 22:38

במחווה של רצון טוב, ישלם גאידמק חצי מעלות האבטחה. במחווה נעימה פחות, אסולין רשם צמד ובישול ללרואה, ונגמר 0:3. אוהדי בית"ר הגיעו למגרש בשיירת אבטחה רק אחרי הפתיחה

בסכנין היו מוכנים להתחיל את האקסודוס שלהם מהתחתית הערב (שני), בדיוק במשחק הביתי מול בית"ר, אירוע שטומן בחובו אמוציות מכאן ועד נסיכויות המפרץ. שלושה אוטובוסים בלבד עשו את הדרך מירושלים לסכנין, והאוהדים הבית"רים הגיעו העירה רק כעשר דקות אחרי (!) פתיחת המשחק, יחד עם שיירה בלתי נגמרת של מכוניות אבטחה ואחרי עיכובים ארוכים. המשטרה מסרה כי הסיבה לעיכוב הייתה בעיקר הימצאותם של מקלות ושאר ירקות, כמו גם שלושה אנשי כהנא חי ששהו על האוטובוס. בנוסף, שלושה בקבוקי תבערה הוחבאו מחוץ לאצטדיון, אך עדיין לא ידוע לאיזה מחנה הם שייכים.

עם קבוצה ירושלמית לחוצה, אחרי ההדחה מהגביע ואי הבהירות בכל הקשור לעתידו של לואיס פרננדז, ועם אצטדיון נקי מאוהדים צהובים, הכל היה מוכן למתקפה של המארחים. אבל ההגנה של לופא קדוש הייתה כנראה גם היא על האוטובוסים של אוהדי בית"ר, ובארבע-חמש התקפות חדות וקטלניות, הצליחו הירושלמים להביך את החלק האחורי של סכנין ולהבקיע שלושה שערי בזק.

אסולין התחיל עם צמד (21 ו-29) ואז בישל ללרואה את השלישי (37). סכנין נפלה לקרשים ולא התאוששה. לא מעט אוהדים מקומיים החליטו לעזוב כבר אז את דוחא, ומחוץ לכותלי האצטדיון פגשו בשוטרים שהיו נחושים לפנות את כולם. במחצית השנייה לא ראינו כדורגל, כשגם קבוצתו של לואיס פרננדז החליטה משום מה להפסיק לשחק. נגמר 0:3 משעמם משהו, מלבד אותן דקות מלהיבות של המחצית הראשונה.

לפני המשחק היו לא מעט פרסומים על פרובוקציות מתוכננות של שני הצדדים, אבל בסוף הכל עבר בשקט יחסי, פרט למספר מעצרים. סכנין נותרה במרחק 4 נקודות מחוף מבטחים, ובית"ר לא איפשרה להפועל ת"א והמקום השני לברוח, שבוע אחד לפני הדייט עם האלופה.

מהלך המשחק

דקה 7: גבע ברקאי עלה טוב לקרן, אבל קורנפיין קלט על קו השער.

דקה 22: גול! לרואה עשה צחוק מחלאילה באגף ימין והשאיר אותו על הדשא בקלילות בקצה הרחבה. אחר כך הצרפתי מצא את אגאנסו 16 מטרים מהשער, ובזמן שחמישה מגנים הקיפו את החלוץ מבלי שהצליחו (או ממש ניסו) להוציא ממנו את הכדור, הוא השחיל כדור נאה לאסולין, שבעט בנגיעה אחת לפינה הקרובה. 0:1 גדול לבית"ר.

דקה 24: סכנין הגיעה לרחבה הבית"רית לכמה מצבי בעיטה, אבל בכל פעם ששחקניה חיפשו את השער, שחקן בצהוב היה שם כדי להרחיק.

דקה 29: גול! חסארמה מסר לאסולין ואז איפשר לו התקדם אל כיוון הרחבה. 18 מטרים מהשער החליט החלוץ הישראלי לבעוט כדור בשמאל, ומאיר כהן החליט בתורו לא לזנק ובמקום זאת לנסות לעצור את הכדור על כך שיבהה בו עושה את דרכו אל הרשת. זה לא עבד, 0:2 לבית"ר.

דקה 37: גול! מתפרצת קטלנית של הירושלמים. פרננדז השאיר את אסולין חופשי במרכז המגרש עם מרחבים לכל הצד, וזה סידר ללרואה מצב של אחד על אחד מול מאיר כהן. הצרפתי התקדם והקפיץ באלגנטיות את ה-0:3 של בית"ר.

דקה 42: סכנין ניסתה מתפרצת משלה, אבל זה לא הלך לה בדיוק באותה צורה. קונדופני קיבל כדור באגף שמאל וניער את חליבה, אבל מקצה הרחבה בעט החוצה.

דקה 62: חלאילה מצא את הראש של יז'רסקי, אבל קורנפיין לא התקשה להדוף לקרן את הנגיחה את החלוץ.

דקה 81: ברקאי עלה לנגיחה, אבל הכדור חלף מילימטרים מעל למשקוף.

דקה 86: יואב זיו השאיר את לרואה למפגש חוזר מול מאיר כהן, אבל הפעם, כשהמשחק כבר גמור, השוער לא אכל את ההטעיה של הצרפתי וזינק בזמן.


הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן; עבד רבאח, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר (בסאם גנאים, 46); חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו, ניקולה ואלנטיץ' (נידאל חוג'יראת, 46); פסקל קונדופוני (יניב אברג'יל, 71), רמיק יז'רסקי.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; דוד אמסלם (קובי מויאל, 84), איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף, תומר חליבה; יואב זיו, מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, פבריס פרננדז (אברהם ברוכיאן, 63); ליאור אסולין (מאור מליקסון, 58), דויד אגאנסו.

"אפילו לא הגיע לנו שער"

אסולין לא יצא מגדרו אחרי המשחק. "אני פשוט בא ועושה את העבודה, עובד בשקט באימונים", אמר. "חזר לי הבטחון, אני שמח שאחרי שישה-שבעה מחזורים כבשתי. המאמן יחליט מה יהיה בסוף העונה. אני מקווה שנמשיך ככה".

גיא עזורי הסביר איך התאוששה בית"ר מהפדיחה בגביע. "הראנו נחישות מהרגע הראשון", אמר. "הכבוד שלנו נפגע אחרי ההפסד מול הכח, וידענו השבוע שאם נמשיך לבכות על הגביע גם הליגה תלך".

גם לדוד אמסלם היה מה להגיד בנושא: "לא צריך מוטיבציה מיוחדת מול סכנין, וגם רצינו לפתוח פער מבני יהודה. משחק מצוין של כל הקבוצה, גם שלי".

יו"ר בני סכנין מאזן גנאים נשמע מאוכזב משחקניו. "אין ספק שהקבוצה הטובה ביותר ניצחה", אמר, "אפילו לא הגיע לנו שער. צריך לשאול את השחקנים מדוע הם הציגו יכולת כל כך דלה במשחק עד כדי כך חשוב. הקהל שלנו הוכיח שהוא קהל תרבותי".

לופא קדוש, מצידו, ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה. "אחרי ה-3:0, מקסימום היינו יכולים להחזיר קצת את הכבוד, ואת זה עשינו", טען. "אחרי המחצית הראשונה היה מאוד קשה ונקווה ללמוד מזה לקראת ההמשך. משחק ההגנה שלנו הכריע את המשחק".

תת ניצב דני חדד, מי שפיקד על הפיאסקו הקודם, היה מרוצה מהעבודה שעשתה המשטרה הפעם. "עבר בשלום, למרות שהיו כמה עצורים", הסביר. "נתפסו כל מיני פריטים משני הצדדים, לשמחתנו מצאנו הכל מראש. הפעם נערכנו עם הרבה יותר כוחות, ואני מגדיר את האירוע כמוצלח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully