וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' מערער על הרחקתו

ניר איסקוב

13.3.2006 / 18:45

השחקן שהושעה משישה משחקים, ביקש חנינה מבית הדין העליון של ההתאחדות. חשש בקבוצה שרכיב לא יממן את משכורות הזרים

קשר מכבי ת"א, אייל ברקוביץ', הגיש היום (שני) לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בקשה להארכת המועד שבו הוא יכול לערער על עונש ההרחקה משישה משחקים שהוטל עליו בסוף החודש שעבר.

תקנון המשמעת של ההתאחדות מאפשר לנאשמים בבית הדין המשמעתי להגיש ערעור על עונשים כבדים עד חמישה ימים ממתן פסק הדין, ובמקרה של ברקוביץ' חלפו כמעט שבועיים מאז.

כזכור, הקשר בן ה-34 הורשע בעבירה של העלבת שופט, לאחר שגידף במילים חריפות את השופט מאיר לוי, במהלך משחק הליגה נגד הפועל נצרת עילית לפני שבועיים וחצי. בבקשה שהגיש, חוזר ברקוביץ' על טיעוניו מהדיון בבית הדין המשמעתי, שלפיהם הוא מביע חרטה על דבריו, והשחקן נמצא בשלהי הקריירה הענפה שלו.

מוסד התביעה של ההתאחדות יעביר מחר (שלישי) את חוות דעתו בעניין לחברי נשיאות בית הדין העליון, שיכריעו בשאלה האם לדון בערעור של ברקוביץ', שריצה עד כה הרחקה משני משחקים.

גורמים בקבוצה הביעו חשש כי בעקבות ניתוק הקשר עם איש העסקים, יצחק (זכי) רכיב, שהמריא היום לחו"ל, הקבוצה תיקלע לקשיים בתשלום משכורותיהם של שלושת הזרים, גיאורגי דמיטרדזה, אלווין בג'ירי והנרי מקינאווה. רכיב התחייב בעיתו לממן את שכרם של השלושה, הנאמד ב-850 אלף שקל ברוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully