וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדג'רין ג'יימס חתם באריזונה (עידכון 1)

13.3.2006 / 20:05

הרץ האחורי ישחק במדבר בארבע השנים הקרובות. אנטואן רנדל אל עבר לרדסקינס, אולסטוט חוזר לטמפה ביי, ג'מאל לואיס נשאר בבולטימור

סיומו של עידן: המשולש הכי קטלני ב-NFL, מאנינג-הריסון-ג'יימס, התפרק, לאחר שאדג'רין ג'יימס, הרץ האחורי של האינדיאנפוליס קולטס בשבע העונות האחרונות, עובר לשחק באריזונה קרדינלס. אדג' חתם הלילה (בין ראשון לשני) על חוזה לארבע שנים, שפרטיו עדיין לא נמסרו.

ג'יימס, שנבחר בדראפט של 1999, הוא אחד הרצים המובילים בשוק. בעונה האחרונה נשא את הכדור ל-1,506 יארד עם 13 טאצ'דאונים. לפני העונה שעברה תייגו הקולטס את ג'יימס כשחקן הזיכיון שלהם (פרנצ'ייז), מה שקומם את הרץ האחורי, שאמר: "אני נמצא כעת בכלא אינדיאנה ובעוד חמישה חודשים אשתחרר". לאחר שהקולטס לא תייגו אותו העונה, התאפשר לג'יימס לחתום בכל קבוצה שיבחר, בעקבות היותו שחקן חופשי בלתי מוגבל (שאינו תלוי עוד בקבוצת האם). מבחינת הקולטס, זהו כמובן זעזוע גדול, אם כי הקבוצה הייתה ערוכה לכך. נכון לעכשיו הרץ הפותח הוא דומיניק רודס, אבל חכו לדראפט ואל תבנו על זה אם אתם אוהדי אינדי.

עוד העברה גדולה התבצעה אצל מר החתמות, דניאל סניידר, והקבוצה שלו, וושינגטון רדסקינס, שהעבירו לשורותיהם את אנטואן רנדל אל. התופס של הסטילרס, שזכה עימם בסופרבול לפני חודש, חתם לשבע שנים, ויחד איתו הגיע גם הטייט אנד כריסטיאן פורייה, שעזב את ניו אינגלנד. רכישה אחרת היא אדם ארצ'ולטה, שהגיע מסט. לואיס.

הבולטימור רייבנס הגיעו לסיכום עם הקיצוני הגנתי טרבור פרייס, ששיחק בדנבר ברונקוס בתשע העונות האחרונות. הוא חתם על חוזה לחמש שנים.

מייק אולסטוט ימשיך לשחק בטמפה ביי. הפולבק של הבאקנירס חוזר לעונה 11 במקום היחיד בו שיחק בקריירת ה-NFL. לאחר ששקל פרישה, הוא חתם לעונה אחת. גם התאקל כריס הובן, שהגיע בעונה שעברה ממינסוטה אחרי חמש שנים בוייקינגס, ימשיך בבאקנירס. הליינבקר דריק ברוקס הסכים לשיפוצון בחוזה וימשיך לשרת נאמנה את ההגנה של מונטי קיפין.

דרו בריס, הקוורטרבק של סן דייגו, ממשיך לקבל זימונים ממספר קבוצות, כשכרגע ניו אורלינס ומיאמי חזק על הפרק, וגם התופס של ניו אינגלנד, דייויד גיבנס, טס להתרשמות במיאמי. הפטריוטס עצמם בפרשת דרכים גדולה, מאחר שלא תייגו את אדם וינאטיירי, הבועט שהעניק להם שני תארי סופרבול בשניות הסיום. גם וינאטיירי בודק את השוק, כשההנהלה היהירה של ניו אינגלנד משוכנעת שיחזור עם הזנב בין הרגליים.

לואיס חתם לשלוש שנים

ג'מאל לואיס, הרץ האחורי של הבולטימור רייבנס, חוזר לקבוצה. לואיס חתם על חוזה חדש לשלוש שנים. הוא יקבל תיגבור מרץ שהגיע מהמידווסט - מייק אנדרסון בא מדנבר וחתם על חוזה בן ארבע שנים, של שני מיליון דולר לעונה.

קבוצה אחרת שמתגברת עצמה היא הפילדלפיה איגלס, שתתחזק בקיצוני הגנתי דארן הווארד. הווארד, שמגיע מניו אורלינס, חתם על חוזה לשש שנים. מי שברח לנשרים/עייטים/עופות טורפים (יאללה, אין לנו כוח, חפשו באבן שושן) הוא הסנטר לצ'רלס בנטלי, שהיה לו סיכום בעל פה עם הקבוצה והלך לקליבלנד. מיאמי החתימה את התאקל אל.ג'יי שלטון ששיחק בעונה שעברה בקליבלנד, אחרי ששיחררה את סם מדיסון וג'וניור סיאו.

עוד החתמות: קליבלנד החתימה את התאקל טד וושינגטון. סייג' רוזנפלס, הקוורטרבק המחליף של מיאמי, נחת ביוסטון. צ'סטר טיילור הגיע מבולטימור למינסוטה, מה שמוריד בעמדת הרץ האחורי את ערכם של מוולדה מור ואונטריו סמית' בעמדת הרץ האחורי.

החתמה סמלית מעניינת גם היא שייכת למינסוטה, שהביאה את הבועט ראיין לונגוול היישר מהיריבה השנואה, גרין ביי. ג'ו ג'ורבישיוס, שהגיע עם סיאטל לסופרבול, ישחק בקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully