וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חלפון: "לא מכובד שהוציאו אותנו מהטוטו"

ניר איסקוב

13.3.2006 / 14:24

השחקן לא מרוצה מההחלטה להסיר מהטופס את משחקה של כפ"ס מול הפועל ת"א. אוחנה: "אף אחד לא משלה עצמו לגבי סיכויי ההישארות"

בהפועל כפ"ס מאוכזבים מהחלטת מועצת ההימורים שלא להכליל השבוע בטופס הטוטו את משחק החוץ של הקבוצה מול הפועל ת"א.

"הטוטו בוחר כל שבוע להוציא קבוצה אחרת מהטופס, הוא משלם לנו כסף בשביל להכליל אותנו, ואם כך הוא בחר, אז שיבושם לו", הגיב מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה.

"זה לא מעליב אותנו. כבר הוציאו אותנו מהטוטו לפני שבועיים נגד מכבי חיפה, וסיימנו איתם בתיקו. ברור שהיינו רוצים מאוד שיחזיקו מאיתנו קבוצה טובה וחזקה, אבל יש מציאות מסוימת. הקבוצה משחקת טוב, אבל לא צוברת מספיק נקודות. הטוטו רוצה להציג את הטופס הכי קשה וזו זכותו, למרות שאני לא מסכים אתו. ניסיון העבר מלמד שלאו דווקא כאשר הטוטו הוציא משחקים מסוימים, אז הניחוש של המנחשים היה יותר נכון".

הבלם אלון חלפון הוסיף: "זה לא מכובד שבכל פעם הטוטו מחפש להוציא מהטופס משחקים שעל הנייר נחשבים ל'קלים', ולהכניס במקומם משחקים 'קשים' מליגות אירופיות. הרי מה שיפה בכדורגל זה שלא יודעים את התוצאה מראש. לדעתי הטוטו שגה גם כלפי המהמרים שלו בכך שהוא מנסה 'להקשות' עליהם על ידי הסרת המשחק שלנו. אולי זה משחק קל על הנייר, אבל בפועל הוא לא יהיה כזה".

המאמן אלי אוחנה, התייחס למצבה האנוש של הקבוצה בטבלה: "אנחנו משחקים, ואף אחד לא משלה את עצמו לגבי הסיכויים שלנו להישאר בליגה. כשהגעתי, אחוזי הנקודות שצברנו היו גרועים מאוד, עכשיו זה השתפר, ואני מקווה שזה לא מאוחר מדי. נעשה הכל כדי להשיג כמה שיותר נקודות, אבל אם זה לא יספיק, ניאבק בעונה הבאה כדי לחזור לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully