וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה: "מסי יהיה מספר 1. רוני לא ברמה שלו"

13.3.2006 / 13:07

קשר ויאריאל ונבחרת ארגנטינה: "ללאונל יהיה מונדיאל מצוין". עוד בספרד: רונאלדו עונה למבקרים, ולנסיה תרכוש את ויאנה

חואן רומן ריקלמה, קשר ויאריאל ונבחרת ארגנטינה, מסמן גם הוא את לאונל מסי כאחד מהכוכבים העתידיים של הכדורגל העולמי. כשנשאל ריקלמה האם הוא חושב שמסי טוב כמו ווין רוני, ענה הארגנטינאי: "לא, אני חושב שמסי טוב ממנו. רוני מצויין, אבל הוא לא מסי. ללאונל יהיה מונדיאל מצוין, הוא נמצא בכושר טוב וימשיך אותו גם בגרמניה. אני אוהב אותו מאוד, ולדעתי הוא בדרכו להיות השחקן הטוב בעולם. יש לו סגנון ייחודי".

רונאלדו: "אני לא שמן"

עוד בספרד: רונאלדו הדף אמש (ראשון) את הטענות על המשקל העודף שלו. החלוץ הברזילאי אמר לעיתונאים בריטיים: "המשקל שלי אף פעם לא היווה בעיה. התקשורת היא זו שאוהבת להעלות את הנושא הזה. אנחנו עושים בדיקת אחוזי שומן פעמיים בחודש במדריד ואין לי בעיה". רונאלדו גם דיבר על התקופה הרעה שלו: "מה שאני צריך זה כמה משחקים טובים. כשזה יקרה אף אחד לא ידבר יותר על המשקל שלי".

במקביל, נשיא ריאל מדריד, פרננדו מרטין, ממשיך לפזר כותרות, ואתמול (ראשון) אישר שוב שהוא מעוניין בשירותיו של ססק פברגאס, הקשר האחורי הצעיר של ארסנל: "ססק שחקן מצוין. הוא עונה על כל הדרישות שלנו: הוא צעיר, יש לו רעב ותשוקה".

ולנסיה תרכוש את הוגו ויאנה

ולנסיה סיכמה עם ניוקאסל על העברתו של הוגו ויאנה. הקשר הפורטוגזי הושאל לקבוצה הספרדית בתחילת העונה ועתה זו רוצה להשלים את רכישתו. על אף שהפרטים הכספיים לא נסגרו בצורה סופית, עיסקת המכירה לא אמורה להיתקל בקשיים וויאנה, ששיחק העונה 11 פעמים במדים הלבנים - שחורים, יהפוך לשחקן ולנסיה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully