וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו רוצה את באלאק ונדבד, אלרדייס תוקף את בן חיים

13.3.2006 / 19:51

מאמן בולטון על התקרית בין אוקוצ'ה לבן חיים: "טל עשה טעות וצריך לדעת לקבל ביקורת". מוריניו: "באלאק ולמפארד יהיו צמד חלומי"

מאמן בולטון, סם אלרדייס, דווקא מרוצה מהוויכוח בין ג'יי ג'יי אוקוצ'ה לטל בן חיים, שאף גלש לעימות פיזי, במשחק נגד ווסטהאם בשבת (1:4 לבולטון).

"אני אוהב את זה שהם התעמתו, כל עוד זה לא הרחיק לכת יותר מדי", אמר ביג סם. כזכור, העיר אוקוצ'ה לבלם הישראלי על טעות שעשה במהלך המחצית הראשונה והשניים החליפו דחיפות, כשהשופט מייק דין נאלץ להרגיע ולהפריד בין השניים.

אלרדייס הוסיף: "תמיד יש מתח בחדר ההלבשה, לפעמים גם דחיפות. זה מתח בריא בקבוצת כדורגל, אנשים מבחוץ לא יבינו את זה". המאמן גם ציין שהעיר לבן חיים שישתוק והסביר שעליו לתת כבוד לשחקנים אחרים: "טל עשה טעות ומי שטועה צריך לדעת לקבל ביקורת. צריך להיות לו יותר כבוד לשחקנים ותיקים, במיוחד כשהוא מדבר איתם. הוא נוטה לפעמים 'לפתוח את הפה' וזה לא בסדר".

מוריניו: "באלאק אמר שהוא צריך קצת זמן להחליט"

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, סופסוף מודה רשמית שישמח לזכות בשירותיו של מיכאל באלאק בעונה הבאה: "אני רוצה אותו. הוא אמר שהוא צריך קצת זמן להחליט. אני מכבד את זה, עכשיו זה תלוי בו".

הפורטוגזי המשיך והחמיא לבאלאק: "בשבילי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא אינטלגנטי, חזק וכובש הרבה שערים. באירופה רק פרנק למפארד משחק ברמה הזאת. הצמד הזה יהיה חלומי". כזכור, שלשום (שבת) אמר קארל היינץ רומיניגה, סגן נשיא באיירן מינכן, שלדעתו באלאק ישחק במועדון הלונדוני בעונה הבאה.

בהמשך היום התייחס מוריניו לשחקן נוסף שהיה שמח לראות במועדון, פאבל נדבד. "אני מכיר שחקנים צ'כים ואני יודע שהם ברמה גבוהה", אמר מוריניו. "צפיתי בו במשך זמן רב, ולמרות גילו הוא עדיין אחד השחקנים הטובים בעולם. אבל נדבד לא רוצה לשחק בצ'לסי. אני חושב שהוא רוצה לסיים את הקריירה ביובנטוס".

פרגוסון: "אני פועל נכון עם סאהה"

אלכס פרגוסון דוחה את הטענות לפיהן רוד ואן ניסטלרוי צריך לחזור להרכב מנצ'סטר יונייטד, על חשבונו של לואיס סאהה.

ההולנדי נותר על ספסל קבוצתו בשלושת המשחקים האחרונים, ובאנגליה כבר נפוצו שמועות וספקולציות על סכסוך בין החלוץ למאמנו, ועל עזיבה אפשרית שלו את המועדון. "השאלה היחידה היא האם סאהה ראוי לשחק, והתשובה שלי היא כן", אמר המאמן הסקוטי. "יש לו שיתוף פעולה נהדר עם ווין רוני, הוא יוצר מצבים רבים, ומגיע לו קרדיט על המלחמה שלו. אני עושה את הדבר הנכון איתו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully