וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: סמשנובה עפה, פאר מחכה לשראפובה

13.3.2006 / 22:35

אנה נכשלה בנסיונה להצטרף לפאר בשמינית הגמר אחרי הפסד לגרונפלד 2:6, 6:1, 6:2. שחר מועמדת לפרס השחקנית המשתפרת של השנה

אנה סמשנובה, המדורגת 26 בטורניר אינדיאן וולס, נכשלה בנסיונה להצטרף לשחר פאר בשמינית הגמר. סמשנובה הפסידה לגרמניה אנה לנה גרונפלד, למרות שלקחה את המערכה הראשונה, 2:6, 6:1, 6:2.

אתמול בלילה זה נראה יותר טוב, כששתי נציגותינו באינדיאן וולס, שחר פאר ואנה סמשנובה, העפילו שלב בטורניר בקליפורניה (סך פרסים 2.1 מיליון דולר).

המשחק של סמשנובה בסיבוב השני מול הסלובקית מרטינה סוצ'ה נדחה פעמיים, ובפעם האחרונה שחזרו הטניסאיות למגרש נטלה אנה, המדורגת 26 בטורניר, את כל ארבעת המשחקונים וסגרה עניין - 2:6, 2:6.

שחר שיחקה בסיבוב השלישי מול יריבה מוכרת, היווניה אלני דנילידו, וניצחה לאחר קרב קשה 6:4, 6:7 (4-7), 5:7. בסיבוב הבא תחכה לה מישהי אחרת עימה שיחקה בעבר - מריה שראפובה, שגברה על האמריקאית ליסה ריימונד - 4:6, 0:6.

אין הפתעות בין הבכירות. הבלגית ז'וסטין הנין ארדן, המדורגת 1, דילגה מעל הבולגריה טסווטאנה פירונקובה - 2:6, 2:6, בסיבוב השני. בסיבוב השלישי ניצחה לינדזי דבנפורט (ארה"ב, 2) את האמריקאית לורה גרנוויל, המדורגת 31 - 4:6, 0:6. הרוסיה אנסטסיה מישקינה, המדורגת 5, הכניעה את הפולניה מארטה דומצ'ובסקה - 5:7, 3:6.

גברים: פדרר דילג לסיבוב השלישי

רוז'ה פדרר עלה לסיבוב השלישי בטורניר הפסיפיק לייף, המקביל לגברים (סך פרסים של 3.2 מיליון דולר), אחרי ניצחון על הצ'יליאני ניקולאס מאסו - 3:6, 6:7 (4-7). הארגנטינאי דויד נלבנדיאן, המדורג 4, גבר על האמריקאי גימלסטוב - 4:6, 4:6. רפאל נדאל, המדורג 2, ניצח את הצ'כי יאן הרניש - 4:6, 4:6.

שני מדורגים עפו: הארגנטינאי דויד פרר, המדורג 10, נוצח על ידי הגרמני פיליפ קוחלשרייבר - 6:2, 6:2, והצ'יליאני פרננדו גונזאלס (13) הפסיד לרובין סודרלינג השבדי - 6:4, 6:0. ניקולאי דוידנקו, המדורג 5, הדיח את הבריטי אנדרו מארי - 1:6, 6:3, 3:6.

הלילה הגדול של שחר פאר?

בעוד כשבוע יכול להגיע הערב הגדול של שחר פאר, אז יתקיים הנשף השנתי של כוכבי הטניס העולמי, שם יחולק, בין היתר, פרס השחקנית המשתפרת החדשה של השנה. על התואר הזה מתמודדת גם שחר פאר, ביחד עם סניה מירזה ההודית, מיכאלה קרייצ'ק ההולנדית ולוסיה ספארובה הצ'כית. ניתן עדיין להיכנס לאתר ולהצביע לאחת המתמודדות.

למה הכוונה? ב-21 במרץ יתקיים במיאמי טקס הכוכבים השנתי המשותף של התאחדות הטניס לגברים (ATP) ולנשים (WTA) ובו יחולקו פרסים, בין השאר, לשחקני השנה, תגליות השנה, שחקני הזוגות של השנה והקאמבקים הגדולים ביותר. הנשף הגדול נחשב ליוקרתי ביותר, בהשתתפות הטניסאים הגדולים בעולם, כאשר כרטיס כניסה לאולם המפואר על מנת להתחכך ברוז'ה פדרר, רפאל נדאל, מריה שראפובה, קים קלייסטרס, מרטינה הינגיס, האחיות וויליאמס ושאר החובטים המוכשרים - עולה 500 דולר.

זכייה של פאר בפרס תעניק מלבד כבוד גדול לישראל, גם הצטרפות של השחקנית לרשימה מכובדת מאוד שזכתה בתואר זה בשנים האחרונות: טטיאנה גולובין (2004), מריה שראפובה (2003), סבטלנה קוזנצובה (2002) ודניאלה האנטוחובה (2001) וכמו כן גם קים קלייסטרס, האחיות ונוס וסרינה וויליאמס, מרטינה הינגיס ואנה קורניקובה.

אגב, במשחק הרשמי של ה-WTA, ה"פאנטסי ליג", הדומה לליגת החלומות בכדורגל, נמצאת שחר פאר במקום השלישי בעולם ברשימת השחקניות הנבחרות ביותר, כאשר מקדימות אותה רק ז'וסטין הנין ומריה שראפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully