וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל באירופה, קשה בספרד

12.3.2006 / 23:01

אוסאסונה הורידה את בארסה לקרקע עם ניצחון 1:2. סנטאנדר הפסידה לאתלטיקו מדריד, ויאריאל סיימה בתיקו עם מאיורקה

היום (ראשון) נחתם המחזור ה-27 בספרד. במוקד המשחקים אתמול היה התיקו 0:0 בין ולנסיה לריאל, תוצאה שהעלתה חיוכים בברצלונה, שם כבר חשבו על פער 12 הנקודות שיהיה להם אחרי הביקור בפאמפלונה. הדילוג של בארסה מעל צ'לסי יצר תחושה כאילו אף אחד לא יוכל לעצור אותה בדרך לכל התארים. והנה, פחות משבוע מאוחר יותר אוסאסונה ניצחה את האלופה 1:2 והוכיחה כי מקומה בצמרת ראוי.


אוסאסונה - ברצלונה 1:2

בארסה נכנסה לפיגור אחרי 19 דקות, כשואלדו ניצל השמטה מטופשת של ואלדז כדי לשלוח לרשת כדור פשוט שהעלה את אוסאסונה ל0:1. בדקה ה-58 בארסה כבר היתה עמוק בבוץ. מילושביץ' חדר לרחבה, דילג מעל אדמילסון וראה את השופט שורק לפנדל ומוציא לברזילאי את הצהוב השני. הצגה של הסרבי איפשרה לפונאל להכניע את ואלדז מהנקודה הלבנה וקובע 0:2.

בארסה ניסתה לעשות הכל ומצאה את השער המיוחל בדקה ה-72 מרגלי המחליף הנריק לארסון אחרי עבודה מצוינת של רונאלדיניו. כמה דקות לפני השער הגיע עוד בישול פוטנציאלי של רונאלדיניו ללארסון, אבל השבדי בעט אז החוצה ברשלנות. בדקה ה-90 בארסה נותרה ב-9 שחקנים אחרי הרחקתו של טיאגו מוטה בעקבות עבירה שהייתה כנראה שווה רק צהוב.

שאר המשחקים

ויאריאל, אחת משתי נציגות ספרדיות ברבע גמר גביע האלופות, סיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ שלה מול מאיורקה. פריירה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הראשונה, אך חוזה מארי הצליח להשוות בדקה ה-22, ולהציל נקודה עבור הצהובים.

ראסינג סנטאנדר נשארת מסובכת בתחתית. הפעם הפסידה סנטאנדר בחוץ לאתלטיקו מדריד 1:2 והיא מרוחקת 3 נקודות בלבד מהקו האדום. פרננדו טורס העלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-63, אבל סנטאנדר הצליחה להשוות בכדור קרן אותו דחק דאמיה פנימה בדקה ה-70. השוויון החזיק מעמד 5 דקות בדיוק אחרי שאתלטיקו קיבלה פנדל בגלל הכשלה ברחבה. פאבלו איבאנז בעט אותו פנימה. דודו אוואט ספג כרטיס צהוב, אתלטיקו נשארה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של גאבי בדקה ה-90.

סראגוסה הופתעה בביתה, והפסידה 2:1 לחטאפה. דייגו מיליטו כבש ראשון לסראגוסה בדקה ה-32, אך ואליקו פאנוביץ' בצמד (38 ו-59) קבע מהפך וניצחון חוץ מרשים לחטאפה. אלבארו מסראגוסה הורחק בדקה ה-50.

סביליה ספגה הפסד חוץ באלאבס 2:1. חאבייר סביולה העלה את סיביליה ליתרון בדקה ה-11. בדקה ה-18 הורחק אלטור אסיו מסביליה, אך ננה החטיא את הפנדל לזכות אלאבס. שש דקות לאחר מכן פיצה ננה את האוהדים, כשכבש את שער השוויון. עוד לפני המחצית קבע בודיפו 1:2 לאלאבס, ושלוש נקודות חשובות למקומיים, שעולים מעל לקו האדום.

אתלטיקו בילבאו שיחקה 72 דקות בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של בייטה, אך בדקה ה-90 היא ניצחה בבית 0:1 את קאדיז, לאחר שאיראולה כבש בפנדל דרמטי.

תוצאות נוספות:
בטיס-מלאגה 1:1. לבטיס: דויד ריבאס (21). למלאגה: הידאלגו (73).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully