וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו על בניון: "אנחנו צריכים ממנו יותר"

12.3.2006 / 19:37

מנג'ר החודש של הפרמיירליג שם לב לדעיכה של יוסי, ומנסה להעיר אותו לקראת משחק הגביע מול בולטון: "הליגה כבר התחילה ללמוד אותו"

ביום רביעי תפגוש ווסטהאם את בולטון באפטון פארק למשחק הגומלין בגביע האנגלי (0:0 בראשון), אחרי שהובסה בריבוק סטדיום 4:1.

יוסי שיחק מחצית והספיק לבשל שער אחד. ביום רביעי בניון, שלא הבריק לאחרונה במדי הפטישים, צריך לחזור להרכב בשביל לתת לווסטהאם השראה בדרך לרבע הגמר.

ה"סאן" פירסם לקראת המשחק ראיון עם אלן פארדיו, מאמן ווסטהאם, בנוגע לאותו מרדף מתוקשר של ווסטהאם ובולטון אחרי הישראלי בקיץ האחרון. "די נדהמתי מהדברים של אלרדייס כאילו הצענו ליוסי יותר כסף", אמר פארדיו. "אולי זו דרכו לחפות על העובדה שעלי הוא סמך יותר. לא נתנו ליוסי יותר כסף ואני שמח שהוא בחר בנו. הוא שחקן מצוין ואנחנו מאושרים שהוא איתנו".

בשלושת המשחקים בין הקבוצות העונה ווסטהאם לא הצליחה לנצח, הרבה בזכות החוסן הפיזי של הוונדררס. פארדיו מתייחס גם לנושא הזה. "הגודל של יוסי קצת הדאיג אותנו", אומר פארדיו. "בולטון הרגישו הרבה יותר בטוחים כי הם יכלו לחפות עליו. אבל יוסי משחק בטמפרמנט מאוד גבוה והוא מתאים את עצמו למשחק. הוא מציק הרבה להגנות ומהווה קטליזטור לקבוצה שלנו".

פארדיו הסביר מדוע יוסי ישב על הספסל ב"ריבוק סטדיום". "הליגה כבר מתחילה להכיר את יוסי ואנחנו צריכים לוודא שאנחנו מפיקים ממנו את המקסימום. הוא נהיה קצת שקט ואנחנו צריכים ממנו יותר".

ביום רביעי, מול הקהל הביתי, זו ההזדמנות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully