וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבי וונדר

12.3.2006 / 23:45

צמד של הנרי, אחד לקראת הסיום אחרי טעות חמורה של ג'רארד, הוביל את ארסנל לניצחון 1:2 על ליברפול. צמד גם לרוני מול ניוקאסל

מנצ'סטר יונייטד השיגה הערב (ראשון) ניצחון קליל בביתה על ניוקאסל בתןצאה 0:2, אחרי צמד של כוכבה האנגלי ווין רוני. רוני, שלאחרונה דווח כי הוא עומד לפרסם חמישה ספרי אוטוביוגרפיה, ממשיך בכושרו הטוב.

בדקה השמינית הוא ניצל טעות חמורה בהגנת ניוקאסל ונשאר לבדו מול גיבן. רוני הקפיץ באלגנטיות, כדור שנעצר בפינה הימנית של שיי גיבן. בדקה ה-12 הוא קיבל מסירה יפה מג'ון אושיי, ומתוך הרחבה לא התבלבל והכניע שוב את גיבן, 0:2.

האדומים שלטו לחלוטין במשחק והגיעו לאין-ספור הזדמנויות, אך לא הצליחו לכבוש את השלישי. רוני כבר עבר באחד המצבים את שוער ניוקאסל, אך מול שער חשוף בעט לקורה. רוד ואן ניסטלרוי שוב לא עלה בהרכב היונייטד, נכנס בדקה ה-74 במקום רונאלדו, ואף הספיק לרשום החמצה.

ביום שבו נודע לצ'רלטון שמאמן הקבוצה, אלן קרבישלי, מועמד למשרת מאמן נבחרת אנגליה, הצליחה להשיג הקבוצה ניצחון דרמטי 1:2 על מידלסבורו. דארן בנט כבש ראשון בדקה ה-73, מארק וידוקה השווה בדקה ה-81 עבור האורחים. כשנראה היה שהמשחק עומד להסתיים בשוויון, כבש בנט את השני שלו בדקה ה-87, והעניק ניצחון חשוב לצ'רלטון, שמשאיר את מידלסבורו קרובה לתחתית.

ארסנל לא עוצרת

במשחק המרכזי של המחזור גברה ארסנל על ליברפול בהייבורי, ניצחון ששוה בעיקר יוקרה, אבל עדיין רחוק מלעזור לתותחנים במאבק בצמרת. ארסנל המשיכה את המומנטום מהעלייה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון ריאל, ונהנתה מעוד ערב משובח של תיירי הנרי שנמצא בכושר פנטסטי.

בדקה ה-21 הוא קיבל כדור מצוין מפבריגאס, חתך לרחבה וסובב לפינה הרחוקה של ריינה. ארסנל שלטה לאורך כל המשחק אבל ספגה שער שוויון מראשו של לואיס גארסיה אחרי טעות של יינס להאמן, בדקה ה-73. למרות שהיה נראה כי ליברפול מחלצת נקודה חשובה אחרי ההדחה מליגת האלופות בידי בנפיקה, דאג סטיבן ג'רארד לשער נוסף. ג'רארד התנהל עם הכדור בחלק המגרש שלו, מסר אחורה לריינה ולא ראה את הנרי, שאמר תודה, עבר את השוער וגילגל פנימה, 1:2.

דקה לפני השער איבדה ליברפול את צ'אבי אלונסו בצהוב שני.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully