וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באלאק ישחק בצ'לסי"

12.3.2006 / 13:18

קרל היינץ רומיניגה, אחד מראשי באיירן מינכן, מאשר סופית את הידיעה. בינתיים, ונגר רוצה את בקהאם ורוני יכתוב 5 ספרים

קארל היינץ רומיניגה, מראשי באיירן מינכן, אישר שמיכאל באלאק יעבור לצ'לסי בסוף העונה והתעקש שהוא לא עושה זאת בשביל הכסף. באלאק, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, יהפוך לאחד המרוויחים הגדולים בכדורגל העולמי כשישחק בשורות הלונדונים, אחרי שהשיחות עם אינטר נכשלו. רומיניגה אמר: "אני בטוח שבאלאק יצטרף לצ'לסי. אינטר פנו אליו מאוחר מדי. הסיבות למעבר שלו לאנגליה לא קשורות לכסף, אלא לרצון שלו בהתנסויות חדשות".

ונגר: "בקהאם יכול לשחק בארסנל"

ארסן ונגר מעוניין בשירותיו של דייויד בקהאם, במידה וריאל מדריד תעמידו למכירה. "בוודאי שאני אקח אותו, עם כל המטען שלו. לדעתי האישית, לבקהאם אין מטען גדול", התייחס המאמן הצרפתי לעובדה שבקהאם הוא לא רק שחקן כדורגל, אלא גם סלבריטי. ונגר הוסיף ואמר: "אנחנו לא נואשים לקנות שום שחקן כרגע, אבל אם יהיה שחקן גדול, שיוכל להוסיף לנו במקומות הנכונים, נלך עליו. אני מעריך מאוד את בקהאם. האם הוא יכול לשחק עבור ארסנל? כן, אני חושב שיש לו את כל הדרוש לעשות את זה".

רוני יפרסם אוטוביוגרפיה

האנטר דייויס, האיש שכתב את הביוגרפיות של חברי להקת הביטלס ושל שחקן הכדורגל פול גאסקוין, יסייע לווין רוני לכתוב אוטוביוגרפיה משלו. רוני חתם לאחרונה על חוזה עם הארפר - קולינס, חברה להוצאת ספרים, לפיו הוא יפרסם חמישה ספרים במשך 12 השנים הקרובות, עסקה שתכניס לו 5 מיליון פאונד. הספר הראשון צפוי לצאת בחודש יולי השנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully