וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת אוסישקין: פסק הדין בשבוע הבא

שגיא ניר

12.3.2006 / 13:38

השופט מודריק תמה מדוע למהר להרוס את האולם מבלי שקיימת תכנית מאושרת לפארק שתבנה העירייה. יפסוק סופית בעניין ביום א'

פסק הדין בעתירת אוהדי הפועל תל אביב נגד הריסת אולם אוסישקין ינתן ביום ראשון הבא בשעה 15:00, כך קבע היום (ראשון) השופט עודד מודריק בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי.

בדיון שנערך היום דנו בין השאר בצורך בהריסת האולם כבר עכשיו. עיריית תל אביב טוענת כי השטח מיועד לשטח ציבורי, אך האוהדים טענו כי על פי לתכנית המתאר המחוזית, גם מתקני ספורט מוגדרים כשטח ציבורי.

עוד טוענים העותרים כי ההסכם אושר שלא כדין במועצת העיר, משום שהוא נחתם מול גורם ללא זכויות בנכס. לטענתם, עיריית תל אביב ונציגתה טענו כי מול אנשיו של שאול אייזנברג התנהל בשנים האחרונות משא ומתן על פינוי האולם, למרות העובדה כי לא ברור לחלוטין מיהו האחראי האמיתי על האולם – ולדימיר גוסינסקי, מועצת פועלי תל אביב או העמותה בראשות שאול אייזנברג.

הנקודה השלישית אותה העלו העותרים היא כי בניגוד להסכם הפינוי, טרם נמצאו חלופות לקבוצת הנשים וקבוצות הנוער, שנאלצו לבטל אימונים ומשחקים רבים.

השופט מודריק אמר במהלך הדיון כי אם אין אפשרות להקים כבר מחר את הפארק בשל העובדה כי לא קיימת תכנית מתאר מאושרת, אולי מוקדם למהר ולהרוס את האולם. עם זאת, ההערכה היא כי דברים אלו לא ישפיעו על החלטתו הסופית בנוגע לעתירה, שתימסר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully