וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין דחה את ההצעה להקדים הבחירות בריאל

12.3.2006 / 12:52

הנשיא החדש טוען שהכרזה על הקדמת בחירות תפגע ביכולת הקבוצה. ועוד ממרטין: "אני אוהב את קאפלו". אסקרו יפתח בהרכב ברצלונה

פרננדו מרטין, נשיאה החדש של ריאל מדריד, שקיבל את התפקיד אחרי התפטרותו של פלורנטינו פרז, דחה את ההצעה להקדים את הבחירות לנשיאות, המיועדות ל-2008. "אני אמשיך בתפקיד לפחות עד סוף העונה. אנחנו לא יכולים להכריז על בחירות עכשיו, כי הדבר יפגע ביכולת הקבוצה ובסיכוי שלה לסיים במקום שיוביל לליגת האלופות בשנה הבאה", אמר מרטין.

אריגו סאקי, שעד לאחרונה שימש כמנהלה המקצועי של הקבוצה, הסביר את כשלונו של פרז: "הוא רצה לשלוט בכל אספקט במועדון. אם הוא היה מגביל את עצמו לתפקיד הנשיאותי בלבד, פלורנטינו פרז היה אחד הנשיאים הטובים ביותר בהיסטוריה של המשחק".

מי יאמן את ריאל?

מרטין מתחיל לחפש גם מועמדים למשרת אימון הקבוצה בעונה הבאה. "אני אוהב את קאפלו", אמר הנשיא. "כשמסתכלים על הרקורד שלו אי אפשר להטיל ספק בהיותו מאמן מצוין. ריאל רוצה את האיש המתאים ביותר לתפקיד. בשבוע הבא, תחליט ההנהלה לאיזה מאמן נכוון".

לעומת ההתעניינות בקאפלו, טוענים עיתוני אנגליה שרפא בניטז הוא המועמד הבכיר לזכות במשרה. בניטז הוא אוהד ריאל ואף שיחק ואימן בקבוצה, נתונים שעשויים לגרום לספרדי להסכים ולהגיע לברנבאו.

גמר הגביע בברנבאו

התאחדות הכדורגל הספרדית הודיעה אתמול (שבת) שגמר הקופה דל ריי, הגביע הספרדי, ייערך בסנטיאגו ברנבאו ב-12 באפריל. הגמר יפגיש את ריאל סרגוסה, שעברה בדרך את ריאל מדריד ואת ברצלונה, עם המנצחת בחצי הגמר בין אספניול לדפורטיבו לה קורוניה. אספניול ניצחה במשחק הראשון 1:2 ותצא לגומלין בלה קורוניה ב-15 במרץ.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

אסקרו יפתח מול אוססונה

הפציעה של ליאונל מסי, שתגרום לו להיעדר כשלושה שבועות, גורמת למאמן ברצלונה פרנק רייקארד, לנסות למלא את החור שהותיר הארגנטינאי עם פתרונות יצירתיים. היום (ראשון) יחליף את מסי בהרכב במשחק מול אוססונה, סנטי אסקרו, החלוץ - קשר בן ה-29, שהגיע בקיץ האחרון מאתלטיק בילבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully