וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מאיימת לבטל את המשחק בסכנין

עלי גאלי ומשה בוקר

12.3.2006 / 6:36

תקצה 700 שוטרים לאבטחה, אבל עדיין לא אישרה את קיום ההתמודדות בשל חוסר בקב"ט ומנהל איצטדיון. גאידמק יגיע למשחק

המשטרה מאיימת לפסול את איצטדיון דוחא ולא לקיים בו את המשחק מחר (שני) בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, אם לא ימונה מנהל איצטדיון וקב"ט. מנהל האיצטדיון, חאמיד גנאים, התפטר לאחרונה מתפקידו ומפקד משטרת משגב, רפ"ק עמית פולק, העביר בסוף השבוע התרעה בעניין זה לעירייה. מעיריית סכנין נמסר כי העניין בטיפול.

המשטרה תקצה 700 שוטרים לאבטחת המשחק ואמצעי העזר יהיו יחידת פרשים, מכליות להתזת מים ומסוק שיחוג מעל לאיצטדיון לפני ובמהלך המשחק. מכבי האש לא דורשים מהקבוצה להעמיד באיצטדיון רכב כיבוי. מפקד שירותי הכבאות באזור, טפס"ר יוסי בן שושן, העביר אישור בעניין זה לקבוצה.

באיגוד השופטים החליטו שמאיר לוי לא ישפוט את המשחק. יו"ר האיגוד, צבי רוזן, החליט לבטל את השיבוץ של לוי והשאירו רק כשופט ראשי במשחק גמר גביע הטוטו בין מכבי חיפה לאשדוד.

גאידמק ינחת בסכנין

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, מתכוון להגיע מרוסיה לאיצטדיון דוחא ולצפות במשחק. בבית"ר יודעים שהפסד לסכנין לא יעבור בשקט.

המנג'ר לואיס פרננדז ערך בסוף השבוע שיחת הבהרה עם היו"ר ולאדימיר שקלאר כדי להשאיר את המתחים מאחור ולנקות שולחן. שקלאר אמר: "השיחה היתה טובה ואנחנו סומכים על פרננדז ויכולתו המקצועית במאה אחוז. השחקנים מבינים את משמעות המשחק ואני בטוח שיעשו את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully