וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: "גם אם אקבל עמלה על העסקה - אתרום אותה"

תומר לוי

12.3.2006 / 8:26

רונן קצב ממשיך להגיב על הקרע בינו לבין עידן טל. נציג בולטון היה בקרית אליעזר, ועקב גם אחרי גרשון, זנדברג ודוידוביץ'

עסקת העברתו של עידן טל לבולטון נמצאת בספק. לא רק שמנג'ר בולטון, סם אלרדייס, אמר באתר הרשמי של המועדון כי העסקה לא נסגרה, מסתבר שהויכוח בין הסוכנים עורר מהומה גם באנגליה. רונן קצב אמר: "גם אם אקבל את העמלה על העסקה, אתרום אותה. אין לי בעיה עם בולטון, אלא אך ורק עם טל. בכל מקרה אני ממשיך קדימה עם תביעת הבוררות, שום דבר לא השתנה".

הסקאוט של בולטון שהיה נוכח בקרית אליעזר, בוב סקסטון, הגיע לראות את טל. בסיום המשחק הוא סירב להתייחס לנושא ורק אמר: "את הרשמים שלי מהשחקן אעביר למי שצריך לעסוק בזה". סקסטון בחן שלושה שחקנים נוספים במהלך המשחק: "שמעון גרשון, מיכאל זנדברג וניר דוידוביץ'. במכבי חיפה לא ממש מבינים מה קורה עם טל בבולטון, ולהערכתם כרגע אין עסקה.

בחדר ההלבשה נשמר השקט לאחר ההפסד להפועל ת"א. השחקנים היו מאוכזבים מהתוצאה, אך העבירו את זה בשקט. רוני לוי לא שוחח עימם, אך עבר משחקן לשחקן וביקש מהם להרים את הראש. לחיפה צפויים שבועיים עמוסים, בהם גמר גביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד ביום רביעי ומפגש מול בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון.

רוני לוי התעמת לאחר ההפסד עם השופט אלון יפת, ובין היתר טען שההרחקה של גוסטבו בוקולי לא היתה מוצדקת.

אחד השחקנים של מכבי חיפה נכנס לאחר המשחק לחדר ההלבשה ואמר: "כולם יודעים מי היה צריך לשמור על באדיר, ומי שלא יודע - זה היה כתוב על הלוח בחדר ההלבשה". על הלוח היה כתוב אלון חרזי, אבל כשההערה נאמרה, חרזי לא היה בחדר. ניר דוידוביץ' כמעט התעמת פיזית עם אוהד הקבוצה שקילל אותו. אוהדי חיפה זרקו בסיום שקיות ובקבוקים לעבר יוסי אבוקסיס, בטענה שהקניט אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully