וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מועמד להפועל ת"א

יניב קובוביץ' ותומר לוי

12.3.2006 / 7:41

אחרי שגרנט ירד מהפרק, בקבוצה מחפשים מאמן לעונה הבאה, ושמו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר עלה יחד עם שירזי ושום

האם יגיע ניר קלינגר להפועל ת"א? בקבוצה יקבלו השבוע החלטות בנוגע לכמה שמות אפשריים לאימון בעונה הבאה. קלינגר הפך לאחד המועמדים המובילים, יחד עם ניצן שירזי ויצחק שום. גם המו"מ עם השחקנים הנמצאים במועדון יחל השבוע.

ג'ון פנטסיל צפוי לצאת בסיום העונה למבחנים באולימפיק מארסיי ובאוקזר. המגן-קשר מגאנה, ששהה עם נבחרתו בארה"ב כששיחקה מול מקסיקו, קיבל פניה באמצעות נציגו, ג'קי מורן, מנציגי הקבוצות הצרפתיות. בשלב זה הדברים אך ורק בין הסוכן למועדונים, אבל בקרוב צריכים לקבל בהפועל פניה רשמית.

אחיו של מוני הראל הותקף על ידי אוהד מכבי חיפה. אחיו של היו"ר חגג בסיום המשחק את השער של וואליד באדיר, אחד האוהדים שלא אהב את החגיגות תקף אותו פיסית. הראל נחלץ לעזרת אחיו, הפריד בין השניים ולקח אותו החוצה.

בסיום חגגו השחקנים את יום הולדתו של באדיר. בתל אביב הכינו עוגה, ובאדיר סיפק את המתנה בדמות כדור ברשת.

כל אחד והגרסה שלו

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן, אמר בסיום: "לא התפתח משחק של שתי קבוצות מובילות, אבל הניצחון מבחינתנו מהווה שמחה. מכבי חיפה לא הגיעה אפילו למצב אחד. אנחנו רחוקים חמש נקודות מבית"ר ירושלים, ועשינו צעד חשוב לקראת מקום בגביע אופ"א". אליניב ברדה: "מכבי חיפה לא הפסידה מול הפועל ת"א בשנים האחרונות והיום עשינו את זה. ניצחנו במשחק טקטי. הניצחון בדקה ה-90 הוא מתוק". מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "יש תקופות שלא הכל הולך, אנחנו בתקופה כזו. "כשלא כובשים מכל כך הרבה מצבים, מפסידים. הפועל ת"א לא בעטה לשער במחצית השנייה. זה הכדורגל ויש משחקים מהסוג הזה".

עידן טל, שסקאוט של בולטון צפה בו: "היינו יותר מסוכנים, אבל היום לא היתה לנו רגל מסיימת. היה חסר לנו משהו כדי להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully