וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניות של רונאלדו במגמת ירידה

12.3.2006 / 0:51

הברזילאי פתח מול ולנסיה על הספסל, נכנס במחצית השנייה והחמיץ פנדל לקראת סיום בתיקו 0:0. אספניול-סלטה ויגו 0:2

המחזור ה-27 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך. ריאל מדריד, שהודחה השבוע מליגת האלופות על ידי ארסנל, ניסתה לשכנע ב"מאסטיה" מול ולנסיה, אבל יצאה משם בתיקו 0:0 ותחושת פספוס ענקית אחרי פנדל מוחמץ של רונאלדו בדקה ה-89. ריאל סוסיאדד מהתחתית השיגה נקודות יקרות מאוד בניצחון החוץ 0:1 על לה קורוניה. אספניול ניצחה את סלטה ויגו 0:2 והותירה אותה מחוץ לארבעת המקומות שמובילים לליגת האלופות.

ולנסיה - ריאל מדריד 0:0

בדקה ה-89 נראה היה שספסולו של רונאלדו בתחילת המשחק יביא בסופו של דבר גם לניצחון של ריאל מדריד על ולנסיה. בדקה ה-89 הברזילאי פרץ לרחבה והוכשל על ידי סנטיאגו קניסארס. השופט לא שם לב שרונאלדו נגע בכדור בידו לפני שהוכשל וכנראה שהצדק נעשה עם ולנסיה, כשהברזילאי בעט את הפנדל היישר לידיו של שוער ולנסיה. זה נגמר ב-0:0.

המשחק הזה הבטיח רבות, אלא שבזמן האחרון למדנו שהבטחות לחוד ומציאות לחוד, במיוחד במקרה של ריאל מדריד. הגלאקטיקוס פתחו כמעט נטולי גלאקטיקוס, ללא רונאלדו, רוביניו, דייויד בקהאם ורוברטו קרלוס, שנשארו על הספסל. הברזילאים נכנסו בהמשך, זידאן שפתח בהרכב היה חלש מאוד והוחלף בדקה ה-75.

לולנסיה הייתה הזדמנות לתקוע יתד במקום השני, אבל היא היתה רחוקה מאוד מלהבקיע שער. הסקורר דויד וייה לא הורגש בכלל ולפבלו איימאר לא היה יותר מדי עם מי לשתף פעולה, עד הרגע שהוחלף. חוץ מהחמצת הפנדל, אפשר לציין עוד שני רגעים מרגשים, שיכלו לעשות טוב לאוהדי ריאל. בדקה ה-66 זידאן הרים כדור מימין, באפטיסטה התרומם לנגוח בין שני מגינים וקניסארס הדף מצוין. רוביניו, שהחליף את זידאן לקראת סיום, פרץ במבצע אישי יפה בדקה ה-81, אבל זה היה שוב קניסארס שהציל את ולנסיה.

שחקני ברצלונה, שיפגשו ביום ראשון את אוסאסונה, יכולים לחגוג. ניצחון שלהם יפתח פער של 12 נקודות מריאל מדריד ו-ולנסיה.

אספניול - סלטה ויגו 0:2

סלטה ויגו פספסה הזדמנות לחזור לאחד מארבעת המקומות הראשונים בטבלה, שמוליכים לליגת האלופות ואפילו היתרון המספרי שלהם מול אספניול, לא מנע ממנה הפסד 2:0 לקבוצה מברצלונה. סלטה, שניצחה בארבע מחמשת המשחקים שקדמו למפגש הזה, רחוקה רק בנקודה מאוסאסונה הרביעית, אלא שיש לה משחק עודף.

אספניול עלתה ליתרון בדקה ה-13. לואיס גארסיה מסר רוחב עם השפיץ של הנעל וראול טאמודו כבש מקרוב. בדקה ה-28 אספניול נותרה בעשרה שחקנים, בעקבות תיקול חמור של ארמנדו סה על ההולנדי-ידראלי דניאל דה רידר. היתרון המספרי לא ממש עזר לסלטה ויגו ובדקה ה-37 הגיע השער השני של הקטאלאנים, כשפרדסון הברזילאי כבש שער יפהפה מ-16 מטר.

בעקבות הניצחון, אספניול הרוויחה נקודות יקרות ועלתה, לפחות זמנית, למקום ה-12 בטבלה.

לה קורוניה - ריאל סוסיאדד 1:0

ניצחון חשוב מאוד לסוסיאדד, שברחה מהקו האדום וקפצה עד למקום ה-14. השער היחיד במשחק הגיע דקה מפתיחת המחצית השניה. גאריטנו קפץ מצויין לבעיטת קרן מצד שמאל ונגח חזק פנימה.

לה קורוניה נותרה במקום השמיני ופספסה הזדמנות להתקרב לאיזור שש הגדולות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully