וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת התנפלו על הדובר

ניר איסקוב

11.3.2006 / 19:58

כמה עשרות אוהדים זועמים הגיעו בסיום המשחק למשרדי המועדון, קיללו את רן כרמלי, וקראו להתפטרות ההנהלה והמאמן ניר לוין

בסיום המשחק מול מכבי ת"א, הגיעו כמה עשרות מאוהדי הפועל פ"ת למשרדי המועדון, הנמצאים במתחם האיצטדיון, והחלו לכלות את זעמם בדובר רן כרמלי.

האוהדים גידפו את כרמלי בגין סירוב ההנהלה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק לסכום אחיד של 25 שקל, בתמורה לשיווק ההתמודדות על ידיהם. עוד הלינו האוהדים על גביית כסף מנשים בכניסה למשחק, בשונה מהמקובל העונה, וקראו להתפטרות מיידית של ההנהלה ושל המאמן ניר לוין. כל האירוע נמשך כמחצית השעה, כאשר בתחילתו עוד הגיב כרמלי בחיוך לצעקות האוהדים, אך עד מהירה החריפו האוהדים את ביטוייהם, והדובר הרצין ושתק.

"לא היה נציג של הקבוצה, כי היו"ר רז ליבנת בחופשת סקי, ו'הבעלים' רונן אלעד, ברח לחו"ל, אז מי שנשאר זה רק הדובר", אמר בכעס מיכה אדניה, מראשי חוג האוהדים. "דרשנו שעוד הערב ההנהלה תתפטר, כולל המאמן, ושיחזירו את המפתחות לבעלים האמיתי של הקבוצה, מאיר שמיר, ואז נתחשבן איתו על מה שקורה בקבוצה. החלטנו לסגור את תיאטרון הבובות. אנחנו שוקלים את צעדנו, ואחת האפשרויות היא למחות על מצב הקבוצה מול בתיהם של היו"ר, הדובר והמאמן".

כרמלי אמר בתגובה: "האוהדים מביעים את דאגתם ומחאתם, וזה בסדר. אני מבין את החששות והדאגה שלהם, ומי שיודע לנהל את הקבוצה יותר טוב, אהלן וסהלן. אף אחד לא נאחז בקרנות המזבח. הבעלים היה בארץ עד אמצע השבוע, ולקבוצה יש שרשרת ניהול, שכוללת גם את המנכ"ל והמנהל, אז לבוא ולהאשים את זה שלא ניצחנו בהיעדרם של הבעלים והיו"ר, זו פוליטיקה בגרוש. לגבי הוזלת המחירים, האוהדים רצו לעשות מבצע, הנהלת הקבוצה השיבה בשלילה, ובזאת תם הסיפור".

עוד לפני התקרית, המתינו האוהדים ביציאה מהאיצטדיון ללוין, קיללו אותו וקראו להתפטרותו. המאמן מיהר לעזוב את המקום ברכבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully