וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעט מדי, מאוחר מדי

11.3.2006 / 19:04

מ.ס אשדוד עלתה ליתרון בזמן ששחקן הפועל כפר סבא שכב פצוע, המארחים הישוו בדקה ה-90. אוחנה ליוסי מזרחי: "אני מתבייש בך"

משחק דרמטי התפתח בכפר סבא, בקרב התחתית בין המארחת למ.ס אשדוד. הכפר סבאים שלטו לחלוטין במחצית הראשונה, אך לא הצליחו לנצל את המצבים וסיימו את המחצית ב-0:0. בדקה ה-76 התרחש האירוע שהפך את המשחק למסעיר. שחקני אשדוד יצאו להתקפה מתפרצת למרות ששחקן כפר סבא אבובקרי שכב פצוע, ועלו ליתרון. רק בדקה ה-90 נעשה הצדק, כשדאגלס דה סילבה השווה, אך זה זה נראה מעט מדי ומאוחר מדי. אומנם הקבוצה של אלי אוחנה מגלה יכולת משופרת בתקופה האחרונה, אך ספק אם זה יספיק לה כדי להישאר בליגה.

מהלך המשחק

מהלך המשחק:

דקה 19 - יבואה בעט מקרוב, אחרי מסירה מכנפו, סמי אג'יי הדף.

דקה 23 - כנפו בעט שטוח מתוך הרחבה, אג'יי קלט.

דקה 31 - יבואה בעט מ-20 מטרים סמוך לקורה.

מחצית שנייה - כפר סבא המשיכה לשלוט במגרש, אבל התקשתה לכבוש.

דקה 53 - יבואה הגיע לבדו מול אג'יי, אבל החמיץ.

דקה 76 - גול! התקפה מתפרצת של אשדוד, משה אוחיון נשאר מול השער, וכבש. 0:1 לאשדוד. אלי אוחנה ושחקני כפר סבא באו בטענות כלפי האורחים, שהמשיכו לשחק למרות ששחקן כפר סבאי שכב פצוע במרכז המגרש. דוד רביבו, שהוביל את ההתקפה, סיפר בסיום המשחק כי לא הפסיק כיוון שלא ידע שאבובקרי שוכב פצוע.

דקה 90 - גול! ערבובייה ברחבה, והבלם דה סילבה הצליח לדחוק ולהשוות, ולעשות צדק במשחק. 1:1.

הרכבי הקבוצות:

הפועל כפר-סבא:
אבי אבגי, אייל משומר, אלון חלפון, דאגלאס דה-סילבה, עמנואל פאפו, יעוזה אבובקרי ( זוראן ראיוביץ', 79), לירון זרקו (אבי תקוה, 85), שלו מנשה, בן לוז, אבי כנפו (אורן ניסים, 68), סמואל יבואה.

מ.ס. אשדוד:
סמי אג'יי, אושרי אלפסי, אוצ'ה שריף, אייל אלמושנינו, מאור פרץ, בלסינג קאקו, יוסי אופיר, עמנואל אביידה (משה אוחיון, 60), דוד רביבו, יניב עזרן (עידן שריקי, 65), שי הולצמן (מאור זוהר, 84).

אוחנה למזרחי: "אני מתבייש בך" (אתר ספורט 5)

מאמן הפועל כפ"ס אלי אוחנה, כעס על עמיתו האשדודי יוסי מזרחי מיד לאחר השער של אוחיון וסינן לעברו את המשפט "אני מתבייש בך". אוחנה, שנחשב לחבר קרוב של מזרחי מהשנים בהם שיחקו השניים בבית"ר ירושלים, סרב להרגע גם בסיום: "ארבע פעמים לפני כן שכבו שחקנים של אשדוד על הריצפה. פעם אחת, 20 מטר מהשער שלהם, הם לא עשו את זה. רוב השחקנים שלי עמדו כי הם היו בטוחים שהמשחק יופסק. אני שמח שלקחנו את הנקודות האלה מאשדוד, אחרי חוסר הספורטיביות והיכולת העלובה שלהם. היינו שלוש דרגות מעליהם".

מנכ"ל הקבוצה גבי קצרה, אף הרחיק לכת כשאמר: "אשדוד משחקת מכוער כמו המאמן שלה". השוער אבי איבגי הוסיף: "היה משחק לא ספורטיבי של אשדוד. רביבו ראה שהוא פצוע. אחרי המשחק הוא אמר שראה אותו קם - איזה קם ואיזה בטיח. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, הליגה נהיה יותר קשה. חבל שמתנהגים ככה שחקנים של אשדוד. הם שכבו על הדשא בהתקפות מתפרצות ואנחנו הוצאנו כדורים. חבל מאוד שרביבו מתעלם מכך שהיה צריך להוציא את הכדור, צריך להיות ספורטיביים עד הסוף".

גם שליו מנשה לא היה רגוע: "אשדוד התנהגה בצורה לא ספורטיבית, כששחקנים שלהם היו על הדשא, אנחנו דאגנו להוציא את הכדורים. המעשה שדוד רביבו עשה היה לא במקום במיוחד שבאחת הפעמים שהוא נפצע הוצאנו את הכדור והוא טופל. הוא בחר לא להוציא את הכדור הוא נהג בצורה לא מכובדת. הם צריכים לחיות עם זה הם עשו נקודה ומבחינתנו זה הפסד".

משה אוחיון ניסה לתת את הצד שלו לכל העניין: "הייתי ב-16, קיבלתי כדור מדוד רביבו ובעטתי לשער, הסתכלתי רק על השער, אם היינו רואים שחקן פצוע היינו מוציאים את הכדור. הקהל שרק בוז כי הוא חשב שעשינו משהו לא יפה, המחויבות שלי הייתה לשים את הכדור ברשת ואני מאוכזב מזה שלא ניצחנו. שחקנים שלהם באו בטענות - נכון שאין להם סיכוי ממשי להישאר בליגה, אבל כל הכבוד להם. כמה שלא דיברנו ועבדנו זה ירדוף אותנו עד סוף העונה כל המאבקים, צריכים להפנים שאנחנו קבוצת תחתית ולשחק פחות יפה ולצבור נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully