וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שבאתם הביתה

11.3.2006 / 19:02

אחרי הבושות באירופה, הספיק לצ'לסי טיל של גאלאס בדקה ה-90 לניצחון 1:2 על טוטנהאם. בן חיים הביס את בניון 1:4 בדרבי הישראלי

צ'לסי הצליחה להתאושש מהמכה המוראלית הקשה שספגה אחרי ההדחה מהצ'מפיונס ליג בשמינית הגמר מול ברצלונה. הכחולים של מוריניו הצליחו לנצח 1:2 בדרבי הלונדוני את טוטנהאם, וקיבלו עידוד לקראת המשך העונה לאחר האכזבה בליגת האלופות.

מיקל אסיין, שהיה חסר מאוד למוריניו מול ברצלונה, העלה את הכחולים ליתרון 0:1 בדקה ה-14. שחקניו של מוריניו לא הרשימו, וג'רמיין ג'נאס ניצל את זה והשווה עבור טוטנהאם בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45). דרוגבה עוד הספיק להפציץ לקורה בדקה ה-90, וצ'לסי עמדה בפני עוד תוצאה מאכזבת, אבל אז הפציץ וויליאם גאלאס מ-25 מטר לחיבורים, והוכיח שבאנגליה עדיין אין לצ'לסי מתחרים.

בקרב תחתית חשוב, בירמינגהאם פספסה הזדמנות לעלות מעל לקו האדום, אחרי שסיימה בתיקו ביתי 1:1 עם ווסט ברומיץ'. לפני המחזור דורגה בירמינגהאם של סטיב ברוס מתחת לקו האדום במרחק שלוש נקודות מווסט ברומיץ', בידיעה שניצחון יגרום לשתי הקבוצות להחליף מקומות. מיכאל פורסל העלה את המקומיים בפנדל בדקה ה-49 ל-0:1 ומעל לקו האדום, אך נתן אלינגטון כבש לזכות האורחים בדקה ה-70 והשווה את התוצאה.

בן חיים ניצח את בניון

במשחקים נוספים:

בולטון-ווסטהאם 1:4

דרבי הישראלים היום (שבת) בריבוק סטדיום, היה חד צדדי, כשרק טל בן חיים פתח במשחק, ויוסי בניון, ששיחק 45 דקות, לא יכול היה להציל את קבוצתו מתבוסה. סטליוס יאנקופולוס כבש את הראשון של בולטון בדקה ה-12, אחרי כדור שחזר לרגליו מהקורה. בדקה ה-32 כבש היווני את השני שלו ושל קבוצתו במשחק. המחצית הסתיימה ב-0:3 מוחץ אחרי שגארי ספיד כבש במספרת על סף המחצית. בניון נכנס בתחילת המחצית השנייה אבל לא השפיע על המשחק. טדי שרנגהאם הותיק צימק לפטישים בדקה ה-78, אבל הנריק פדרסן כבש כעבור רארבע דקות, ובסיום 1:4 גדול לבולטון, שהתקרבה עוד למקום באירופה, והרחיקה משם את ווסטהאם.



אברטון-פולהאם 1:3

פולהאם מסובכת בתחתית ורצתה לנשום קצת לרווחה, אבל הפסידה לקבוצה שעדיין מאמינה בסיכוייה להגיע לגביע אופ"א. לאברטון: ביטי 14, 36, מקפאדן 55. לפולהאם: ג'ון 86 (פנדל)


פורטסמות'-מנצ'סטר סיטי 1:2
לפורטסמות' כבש: מנדז 60, 90. לסיטי: דאן 83.


סנדרלנד - וויגאן 1:0
לוויגאן: קאמרה 8.


בלקבורן - אסטון וילה 0:2

אחרי ההפסד בשבוע שעבר לטוטנהאם, בלקבורן הצליחה לחזור לתמונת המקום הרביעי. קרייג בלאמי, שנעצר באשמת תקיפה באמצע השבוע, כבש פעמיים (48, 72).

מחר:
מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל (15:30)
צ'רלטון - מידלסברו (17:00)
ארסנל - ליברפול (18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully