וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נקניקיות שווה שחקן כדורגל?

11.3.2006 / 15:07

ברומניה מכרו שחקן עבור 15 ק"ג נקניקיות. הכלב מ"הרצועה" לא לבד: הקמיע של דונקסטר מאנגליה לא הוכנס למגרש, בקבוצה זועמים

ביקורת קשה על המשטרה באנגליה, לאחר שקמיע קבוצה הוצא מהמגרש במערב יורקשייר, מדווח האתר "אנאנובה". אנדי לייני בן ה-58, הלובש קבוע את תחפושת "דוני הכלב" במשך חמש השנים האחרונות במשחקי קבוצת דונקסטר, לא הורשה להיכנס למשחק הקבוצה באיצטדיון גלפארם בהאדרספילד. "הגעתי למרחק של כ-50 מטר מהאיצטדיון", סיפר דוני, "והוסבר לי שלא יתנו לי להיכנס מסיבות בטחוניות. גם כשאמרתי שאסיר את מסיכת הפנים ואשב עם האוהדים הם סירבו, ואמרו שאצטרך להחליף את כל הבגדים".

ממשטרת מערב יורקשייר נמסר בתגובה: "בהתאם להסדרי הישיבה במגרש, היה סיכון בכך שהאוהד ייכנס עם התחפושת וההחלטה הייתה שלא לאפשר לו להיכנס". בדונקסטר זעמו: "אנו נדווח על משטרת מערב יורקשייר והאטימות המוחלטת שלה".

"תחזירו לנו כסף על הנקניקיות"

מריוס צ'יוארה, קשר קבוצת יו.טי. אראד מהליגה השניה ברומניה, איכזב ביכולתו והקבוצה מכרה אותו לרגאל הורניה מהליגה הרביעית. התמורה שקיבלה: 15 ק"ג של נקניקיות חזיר (סוסג'). דובר הקבוצה אישר: "מכרנו אותו תמורת הקצבת הסוסג'ים השבועית שלנו. אנו בטוחים שהעסקה תשתלם".

אבל התקלה במקרה הזה הייתה שיום לאחר שהודלף לתקשורת, צ'יוארה פרש מכדורגל מכיוון שלא יכול היה להתמודד עם ההקנטות על הטרייד המוזר: "זה היה יותר מדי. אני פורש, עובר לספרד ושם אעבוד בחווה". המועדון תובע כעת את הסוסג'ים בחזרה, מכיוון שהעסקה לא הושלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully